RSS
Imagine

Cult ura vs cultura !

12 Feb

cult ura

 
22 comentarii

Scris de pe 12 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , ,

22 responses to “Cult ura vs cultura !

  1. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    12 Februarie 2013 at 3:18 pm

    Am auzit ca, pe model Kovesi, USL doreste sa il propuna pe Basea ca Papa.
    Ontopic. L-am urat pe Nastase. Credeam, pana a aparut Basea, ca nu pot ura mai mult. Trebuie sa ii recunosc demnitatea. Ceea ce pentru mine e o mare calitate.

     
    • Bendis

      12 Februarie 2013 at 3:33 pm

      I se pot reprosa multe lui Nastase ca om politic! Dar eruditia, eleganta, talentul, prestanta, semetia nu cred ca pot fi puse la indoiala!
      In 2004 am votat impotriva lui Nastase …desi intuiam f.bine caracterul chiorului!
      Apoi l-am „urat” pe Nastase , considerand ca in lipsa unui astfel de contracandidat chiorul nu ar fi ajuns presedinte!

       
      • Bendis

        12 Februarie 2013 at 3:34 pm

        Votul negativ …😦 si uite unde am ajuns!

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          12 Februarie 2013 at 3:47 pm

          Si luand in considerare ca am dat iar un vot negativ gandeste-te unde vom ajunge🙂

           
  2. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    12 Februarie 2013 at 3:18 pm

    Lui Tessorucio ii sta foarte bine in balcon. Foarte bine

     
    • Bendis

      12 Februarie 2013 at 3:34 pm

      Ce repede uita barbatii! Pe Botog cui o lasi?😀

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        12 Februarie 2013 at 3:48 pm

        Nu o las, dar cat o astept sa stau degeaba ? nu. Mai bine ma antrenez,

         
  3. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    12 Februarie 2013 at 3:23 pm

    Adica ce vrei sa spui ? Cotroceni e biblioteca si Jilava e tipografie ?

     
    • Bendis

      12 Februarie 2013 at 3:35 pm

      :)))
      Pentru Cotroceni cred ca ….bibliotec e mai corect!😀

       
  4. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    12 Februarie 2013 at 3:29 pm

    Dragnea si Oprescu. Pam pam !

     
  5. Hop si eu

    13 Februarie 2013 at 2:46 pm

    știu că grăbesc, dar ăsta e feelingul🙂

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      13 Februarie 2013 at 3:05 pm

      Adica esti la Spring Time ?

       
      • Hop si eu

        13 Februarie 2013 at 3:27 pm

        da, hai și tu 🙂

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          13 Februarie 2013 at 3:31 pm

          Nu are sushi acolo.

           
          • Hop si eu

            13 Februarie 2013 at 3:46 pm

            il face pentru tine special, am eu pile.

             
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      13 Februarie 2013 at 6:28 pm

      Vazusem la stiri, stiam poza. Bineinteles ca nu au pus si sigla :)))

       
  6. Hop si eu

    14 Februarie 2013 at 1:49 pm

    ? ce e linistea asta suspecta in miez de zi ? Alooo, anybody here ?

     
    • Gavanasu'

      14 Februarie 2013 at 6:43 pm

      Ce, te-au dat afara de la Spring si ai nevoie de ajutor ? Sau ce ?

       
      • Hop si eu

        14 Februarie 2013 at 7:11 pm

        aoleu… tu azi ai avut o zi proasta, asa-i ? Dar ce vina am eu, nu stiu… viteazule.

         
      • Bendis

        14 Februarie 2013 at 9:43 pm

        il ai pe nasu-n suflet?

         
  7. Hop si eu

    14 Februarie 2013 at 1:52 pm

     

Lasă un răspuns

 
