RSS

boc, presedinte …. de bloc!

16 Feb

Artificieru’  sef  … are pe stoc prea multe petarde! Asa ca …. le  arunca ! Cu dezinvoltura-i caracteristica!!!
Daca la miezul zilei ne spunea ca PDL nu are un candidat pentru prezidenţiale, aşa cum se arată acum elita PDL, pentru că elita partidului nu depăşeşte media sau mediocritatea politicului. Ori, ca să ai un candidat la prezidenţiale nu-ţi trebuie numai forţa unui partid mare, ci şi un politician, doi, trei care să fie peste mediocritatea specifică politicului românesc” ,  spre seara ne spunea EXACT contrariu  „PDL are prezidențiabil în momentul de față. Nu o să-i spun numele, îl cunosc, îl știu. Este cu notorietate, cu tot ce-i trebuie. E bărbat, dar nu e agreat. PDL are o garnitură de bărbați și femei de 40 de ani cu care poate ieși în frunte să relanseze partidul” . 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

365_04985.jpg

http://www.agerpres.ro/media/index.php/politic/item/175840-Traian-Basescu-PDL-nu-are-candidat-la-prezidentiale-iar-elita-partidului-nu-depaseste-mediocritatea-politicului.html
http://www.dcnews.ro/2013/02/basescu-pdl-are-prezidentiabil-in-momentul-de-fata-dar-nu-e-agreat/

 
53 comentarii

Scris de pe 16 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , ,

53 de răspunsuri la „boc, presedinte …. de bloc!

  1. Ben Disney

    16 Februarie 2013 at 11:15 pm

    Cand e in campanie se simte bine. Asa a fost tot timpul Basea.

     
    • Bendis

      16 Februarie 2013 at 11:22 pm

      el face agenda!
      Dracu sa-l pieptene pe chelie! :))))

       
      • Ben Disney

        16 Februarie 2013 at 11:28 pm

        Ei, ziceam eu din vara…. de acum se asteapta 2014. Si pariez pe Basea cota 5:1.

         
        • Bendis

          16 Februarie 2013 at 11:31 pm

          De unde si expresia … banu’ , ochiul dracului! :))

           
          • Ben Disney

            16 Februarie 2013 at 11:33 pm

            Macar mai fac si eu un ban pe carca naivilor. Dar nu mai fac pariuri pe net, de prin 2009 si pana acum am castigat vreo 5. Si la ce mi-a folosit ? :))))

             
            • Bendis

              16 Februarie 2013 at 11:35 pm

              :))) deci … nu sunt sigura care ti-am dat teapa! :)))

               
          • Ben Disney

            16 Februarie 2013 at 11:37 pm

            A, nuuu. Mai sunt. Dar pot spune ca sunt obisnuit cu tepele, stiu cum e lumea. Adica nu e cu deranj pentru mine. I-am absolvit pe toti de datorii. Adica sunt si generos pe deasupra.

             
          • Ben Disney

            16 Februarie 2013 at 11:41 pm

            Nu neaparat, dar ce era sa fac ?

             
          • Bendis

            16 Februarie 2013 at 11:46 pm

            Sa treci la …executare silita! :)))

             
          • Keyser Söze

            17 Februarie 2013 at 12:23 am

            Mai bine viol de bunavoie

             
          • Bendis

            17 Februarie 2013 at 12:59 am

            :))) pe sitemu …daca-i musai , cu placere! 😀

             
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 8:24 am

            Sunt o fire extrem de suspicioasa. Asa ca ma pot gandi cu usurinta ca poate cineva nu imi plateste o datorie tocmai pentru a beneficia de pedeapsa

             
  2. Ben Disney

    16 Februarie 2013 at 11:36 pm

    Iti dai seama daca astia nici macar nu pot scapa de Basea cam cate pot ei sa rezolve ? :))) Adica realizezi rahatul in care suntem ?

     
    • Bendis

      16 Februarie 2013 at 11:47 pm

      Nu-mi dau seama!

       
      • Keyser Söze

        17 Februarie 2013 at 12:22 am

        Ei, atunci e in regula

         
    • Jack Fiul Ratacitor

      17 Februarie 2013 at 2:21 am

      da’ vroiau sa scape de base? ca n-am prea avut impresia….

       
      • Ben Disney

        17 Februarie 2013 at 8:26 am

        Pai cum naiba sa doreasca sa scape de Basea daca el a instrumentat cazul ?

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          17 Februarie 2013 at 1:34 pm

          deci nu doreau 🙂

           
    • Ben Disney

      17 Februarie 2013 at 8:28 am

      Nu am inteles care e incalcarea constitutiei, e bine daca dadea si un link cu articolul de lege.

       
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 11:37 am

      …nu exista un text in Constitutie care sa faca vorbire despre numirea PROCURORULUI GENERAL decat in mod indirect!
      cand a venit la CSM …chiorul citea din Constitutie si interpreta ARTICOLUL 134
      (1) Consiliul Superior al Magistraturii propune Preşedintelui României numirea în funcţie a judecătorilor şi a procurorilor, cu excepţia celor stagiari, în condiţiile legii.

       
      • Bendis

        17 Februarie 2013 at 11:39 am

        …ambiguitatea textului ii permite sa jongleze …. ca doar la asta se pricepe cel mai bine!!!!
        Pivniceru spunea ca daca ar fi ca CSM-ul sa faca numirile iar presedintele sa le aprobe …inseamna ca tot ce s-a petrecut pana acum e in afara legii!

         
  3. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 9:46 am

     
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 9:51 am

      😀 vrei sa-mi strici ziua! :))

       
      • Ben Disney

        17 Februarie 2013 at 10:04 am

        De ce crezi una ca asta ?

         
        • Bendis

          17 Februarie 2013 at 10:06 am

          pomenesti despre moarte in casa…spanzuratului? 😀

           
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 10:07 am

            Despre nastere vorbeam… born to….

             
            • Bendis

              17 Februarie 2013 at 10:23 am

              O luam prin excludere! Nasterea s-a petrecut …

               
  4. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 9:58 am

    Minus Tudor ne invita la o dezbatere spectaculoasa pe tema razboiului dintre Blaga si Basea :)))))) Mi se umple curul de lacrimi. De ras, normal

     
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 10:01 am

      blaga e doar o sluga care are nesansa sa nu fie la fel de atragator ca elena din …zoaia! 😀

       
      • Ben Disney

        17 Februarie 2013 at 10:02 am

        Nu cred domle, minus Tudor spune ca e razboi. Cica Blaga e ok, om de cuvant. Poate il rastoarna asta pe Basea si scapam de el. Revolta in PDL cum ar veni. Din ciclul ” Sa visam cu Antena 3″

         
        • Ben Disney

          17 Februarie 2013 at 10:04 am

          Acum nu stiu ce sa zic….. Eu am mare incredere in minus Tudor. Acum insa am ceva dubii referitoare la opinia lui. Daca insa il va confirma si Ciutacu e clar, au dreptate.

           
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 10:08 am

            Desi ar mai trebui asteptata si opinia Stoicescu. Asta in cazul in care se va auzi din pricina talangilor pe care le poarta cu gratie.

             
      • Ben Disney

        17 Februarie 2013 at 10:05 am

        Sau daca e adevarata supozitia ta…. ce crezi ? Sa fie atat de idiot Minus Tudor ori asa e ordinul de zi pe unitate ?

         
        • Bendis

          17 Februarie 2013 at 10:22 am

          Fiecare are dreptul la opinii personale. Nu vad de ce ar face exceptie!
          Ordinul pe unitate cred ca functioneaza bine in alte televiziuni!

           
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 10:23 am

            Ce sa mai zic :))))

             
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 10:27 am

            In acest caz, daca asta e opinia lui… inseamna ca e handicapat cu cerebelul. Sigur ca are dreptul la opinie, dar daca asta e opinia luand in calcul istoricul ultimilor ani inseamna ca opinia asta dezvaluie faptul ca e o pierdere de timp sa auzi ce debiteaza.
            Pe de alta parte Antena isi trage audienta din atibasism. Daca nu dai o speranta antibasistilor nu se vor mai uita la respectivul post. Asa ca le dai ce vor sa auda, lupta continua… samd.

             
            • Bendis

              17 Februarie 2013 at 10:31 am

              A3 va face audienta si dupa….

               
            • Bendis

              17 Februarie 2013 at 10:32 am

              Am convingerea ca blaga l-ar musca pe chior … dar e prea las!

               
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 10:35 am

            Oho, garla 🙂 Daca vorbim de cifre nici acum nu stau foarte bine, si sunt in scadere dramatica. Comparativ cu 2012.
            Mecansimul e simplu. Ei continua sa dea in Basea, oamenii insa au asteptari de la USL. Ori despre aia vorbim mai rar. Asa ca omul isi pierde interesul, considera ca si-a mai luat o teapa si merge mai departe.

             
          • Ben Disney

            17 Februarie 2013 at 10:39 am

            De ce sa il muste ? Nu aia e mana care il hraneste ? Sigur, ca la caini. Mai iei si palme de la mana care te hraneste. Ce sa faca ? Sa isi schimbe stapanul ? Sa o ia de la cap ? Nu e rentabil. Razboiul asta e pus la cale de Basea. Zici si tu ca esti anti eu. Si castigi, uite …zice bine de tine minus tudor de exemplu. Implicit daca Blaga e anti, inseamna ca mai sunt si altii asa in pdl. Deci si pdl e ok, pana la urma ramane Basea inamicul public numarul 1.

             
          • Bendis

            17 Februarie 2013 at 11:21 am

            Chiar daca adunatura asta numita pdl isi datoreaza succesurile dar si esecele , maleficului … nu inseamna ca toti sunt multumiti de stapan! Carcotesc pe la colturi pentru ca il cunosc bine pe chior… sunt LASI!
            Imi aduc aminte un episod petrecut cu vreo 2 ani in urma cand s-a trezit unul sa spuna ca la umbra traianului nu creste nici iarba …. :)) Cand a constientizat ca o sa-l coste minutul de sinceritate a facut 5 pasi inapoi ,,,, incercand sa dreaga busuiocul!

             
    • Ben Disney

      17 Februarie 2013 at 10:44 am

      Ete cur. Ce zice Johannis e corect. Ca asta foloseste lui Basea e alta poveste. Pai iti mai spun una. Impozitul forfetar care in varianta Pogea a facut o intreaga Antena sa planga ca se inchid firme e laudat azi in varianta Grapini. Cica elimina evaziunea fiscala :))) E copy paste dupa boc, corect.
      Dar la Antena asa e: daca spui ceva de rau de USL esti atuomat basist.

       
      • Bendis

        17 Februarie 2013 at 11:24 am

        Nu tot ce spune Johannis e corect! Asta nu il impiedica pe chior sa ….jubileze la auzul lor … chiar daca Johannis nu e (poate!) omul lui!

         
        • Ben Disney

          17 Februarie 2013 at 11:45 am

          Basea e din nou win win situation. Sunt multi care lucreaza pentru el, chiar daca ei nu vor asta.

           
          • Bendis

            17 Februarie 2013 at 11:49 am

            Nu mi se pare ca e in pozitia descrisa de tine!!!
            E un sforar … care pana in ultima clipa a vietii va face asta!

             
  5. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 10:52 am

    Dupa ce a fost deschisa cutia Pandorei omului i-a ramas doar speranta. Ei, ulterior au aparut oameni care exploateaza cu succes aceasta speranta, in folosul propriu. Nici nu e greu, omul e dispus sa cumpere niste minciuni pentru a-si alimenta speranta. La urma urmei e tot ce i-a ramas

     
  6. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 11:07 am

    Speranta e buna pentru manipularea maselor. Ea aduce liniste. Daca mai are o speranta sta si asteapta sa se implineasca speranta. Inactivitatea e benefica. De aia erau si zvonuri pe vremea odiosului… e bolnav si moare. Adica stai linistit ca scapi. Si despre Basea se aude asta. Alimentarea sperantei este un mijloc de manipulare in sine. La alimentarea asta contribuie si Antena. Constient sau nu. Tot ei trambitau demiterea lui Basea in vara, vine lumea si il da jos. Deci se rezolva, de ce sa ma mai duc si eu la vot ? Si au fost destui, dar nu cati trebuiau. O mica contribuite la asta a avut si Antena. Tot asa, pierdea sigur alegerile si in 2009. Multe din actiunile lui au folosit lui Basea. Pe mine unul ma intereseaza efectele, nu intentiile.

     
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 11:28 am

      Daca nu ar exista SPERANTA probabil ca sinuciderea in masa ar fi o practica curenta!
      E un resort care te impinge inainte !
      Ca multe altele … si sperantele oamenilor pot fi exploatate!

       
      • Ben Disney

        17 Februarie 2013 at 11:43 am

        Intre speranta si sinucidere exista calea de mijloc, se numeste realism

         
        • Bendis

          17 Februarie 2013 at 11:50 am

          Pana la urma … totul e relativ!!!
          Nu cred ca realismul exclude speranta!

           

Lasă un răspuns

 
