RSS

Eu nu zic, dar vreau sa spun ….

17 Feb

Un demers inceput prin toamna nu se vrea incheiat ! SI asta … din vina cui? A doamnei Pivniceru, fireste! Se incapataneaza sa nu-l puna pe faimosul, credibilul procuror Morar! Rezidentul basescu nu face presiuni, vrea doar sa dea o … solutie facila. Mai facila decat numirea lui Morar, nici ca exista! Parol! 😀  Pai bine ma … musiule,  da’ tu de legi in tara asta ai auzit?
http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3#t3c6s2a132
http://www.monitoruljuridic.ro/act/lege-nr-247-din-19-iulie-2005-privind-reforma-in-domeniile-proprietatii-si-justitiei-precum-si-unele-masuri-adiacente-emitent-parlamentul-63447.html

Presedintele Traian Basescu sustine o conferinta de presa privind proiectul de revizuire a Constitutiei trimis spre avizare Consiliului Legislativ, la Palatul Cotroceni, in Bucuresti

P.S. Sa-ti vorbeasca de credibilitate un individ care o mai are doar in dictionarul din biblioteca  … e ceva! 😀 😀 😀


http://www.luju.ro/magistrati/parchete/basescu-iese-la-rampa-cu-morar-in-brate-nu-crapa-nimeni-afirma-traian-basescu-in-legatura-cu-propunerea-sa-ca-morar-sa-fie-sef-la-piccj-ministrul-justitiei-mona-pivniceru-l-a-contrat-sec-niciodata-presedintele-se-antepronunta-pe-viitoarele-propuneri-ale-m

 
16 comentarii

Scris de pe 17 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

16 răspunsuri la „Eu nu zic, dar vreau sa spun ….

  1. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 3:59 pm

    Sa il recomande si pe asta la Bruxelles si se rezolva. Sa zicem ca pune Pivniceru pe cine vrea. Sau pe cine crede ea ca vrea. Cat crezi ca dureaza sa il corupa Basea ? 24 ? 48 de ore ? Cat ?

     
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 10:39 pm

      😀 AI dreptate! Basescu poate corupe, santaja …silui intr-un timp record !!!
      Dar problema nu se pune ce poate face el …dupa! Ci de ce face ACUM … cand, teoretic, ar trebuie sa sufle si in iaurt!

       
  2. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 5:15 pm

    Si cu alaturarea asta de oameni e intr-un fel. Ursu cu Albulescu. Plauzibila relatia. Frumos dialogul. Sunt din acelasi film. Gadea cu un actor de asemenea calibru ? Kitsch. Gadea poate sta de vorba cel mult cu Palade. Sau cu Tonciu.

     
    • Ben Disney

      17 Februarie 2013 at 5:17 pm

      E ca la Basea cu Papa. Cam asa.

       
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 10:39 pm

      Zici tu?

       
  3. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 6:14 pm

    Si vezi tu.. mediul inconjurator te poate strica. Ursu l-a adus pe Badea in emisiune sa ne radem noi ca invata el sa schieze. Poante a la Nae Lazarescu.

     
    • Bendis

      17 Februarie 2013 at 10:41 pm

      N-am vazut emisiunea!!! Dai in Mirciulica…dai in mine! 😀

       
  4. Ben Disney

    17 Februarie 2013 at 9:30 pm

     
  5. Jack Fiul Ratacitor

    18 Februarie 2013 at 11:46 pm

    Deci epocal. Acum cam doua ore, pagina Alaturi de presedintele nostru a publicat un update, pe care-mi permit sa-l reproduc aici, integral, si zic dupa aia niste chestii :))
    „Dragi susţinători,

    Am decis să scriu acest mesaj pe pagina de Facebook a voastră, a susţinătorilor mei, deoarece cred că trebuie să fac câteva precizări cu privire la dezbaterea pe care am provocat-o în PDL în ultimele zile despre starea în care a ajuns astăzi Partidul Democrat-Liberal.
    Intervenţia mea este legitimă pentru că şi eu, şi PDL avem acelaşi electorat. Dacă actualii lideri ai PDL îşi asumă riscul dezinformării cu privire la propriile lor eşecuri, eu refuz acest lucru şi, pentru moment, vă transmit următoarele:
    1. – după alegerile din decembrie 2012 între mine şi conducerea PDL nu a existat niciun fel de dialog şi nici nu poate exista un dialog atâta timp cât conducerea PDL-ului va fi asigurată de actuala echipă de politicieni;
    2. – unii lideri PDL încearcă să-şi justifice propriul eşec şi să câştige voturi în convenţia care urmează utilizând în dezbaterea internă argumentele false şi populiste din sloganurile USL şi atacându-şi propriul guvern;
    3. – încercarea de a ascunde sub sloganurile USL adevăratele cauze ale eşecului lor electoral nu face decât să garanteze noi eşecuri în viitor;
    4. – nu m-am lăsat niciodată impresionat de atacurile adversarilor şi nu mă voi lăsa impresionat nici acum de avertismentul că actualii lideri PDL vor răspunde la următoarele mele declaraţii despre starea partidului; joia trecută eu nu am atacat PDL-ul, ci am făcut o radiografie a modului în care arată astăzi partidul; intenţia mea a fost şi rămâne aceea de a genera o dezbatere cinstită despre eşecul PDL; din acest motiv mă adresez vouă, membri şi simpatizanţi ai PDL, care m-aţi sprijinit constant şi pentru câştigarea celor două mandate de primar general al Capitalei, şi pentru câştigarea celor două mandate de preşedinte al României, şi în cele două referendumuri de demitere;
    5. – am văzut reacţia publică a conducerii PDL de după declaraţiile mele de joia trecută… reacţia lor nu a făcut decât să întărească ceea ce am şi spus atunci: în loc să existe o analiză şi o dezbatere corecte pe problemele semnalate de mine, au preferat atacuri specifice Antenei 3 şi USL;
    6. – în perioada următoare voi continua să mă adresez susţinătorilor mei şi electoratului PDL chiar dacă pe unii lideri din conducerea partidului îi deranjează;
    7. – consideră că, atunci când mare parte a societăţii româneşti aşteaptă o revigorare a dreptei politice, ar fi tragic ca PDL să fie manipulat şi să revină la practicile şi abordările FSN.

    Traian Băsescu”

    Se dezice de PDL :)) Asta e-n stare sa-l spanzure si pe ta-sau numai sa iasa basma curata
    Iar ultimul punct e magistral (7. – consideră că, atunci când mare parte a societăţii româneşti aşteaptă o revigorare a dreptei politice, ar fi tragic ca PDL să fie manipulat şi să revină la practicile şi abordările FSN). Magistral de TUPEU nemarginit, adica zau, zice el de FSN? :))))))) Da, stiu, jos comunistii, si raul din PDL :)))))

    Fix acum cand scriu asta, incepe Badea sa citeasca mesajul….
    Da’ pana acum nu-l descoperise nimeni de la Antena, timp de 2 ore jumate :)))

     
  6. DAVO PRO

    24 Februarie 2013 at 10:13 am

    :)) multa reclama, multe cuvinte…de ce se chinuie atat de mult?

     

Lasă un răspuns

 
