RSS

Si la nunta lor, a trudit un chior ???

19 Mar

„N-am spus că mă întorc în PDL, mă voi ocupa să construiesc dreapta dacă PDL nu mai poate“ – traian basescu. In mod sigur , daca nu se alege Nutzi … atunci se va ocupa sa „construiasca dreapta”  in  alta parte!😀alianta NU
versiunea camaradului Bogdan Marinescu!😀alianta NU1

http://adevarul.ro/news/politica/traian-basescu-n-am-spus-intorc-pdl-ocupa-construiesc-dreapta-pdl-nu-mai-poate-1_513f831a00f5182b85fd2777/index.html
http://www.mediafax.ro/politic/o-noua-alianta-da-ungureanu-si-pavelescu-au-semnat-protocolul-de-infiintare-a-aliantei-dreptate-si-adevar-10671424

 
11 comentarii

Scris de pe 19 Martie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , ,

11 responses to “Si la nunta lor, a trudit un chior ???

  1. bmarinescu41

    19 Martie 2013 at 5:26 pm

    TRU e socru ăla mare sau ăla mic ?😀😀😀 )))))))))
    Poza e de la nuntă sau de la ….. priveghi ???După culoarea banderolei pare a fi de la priveghi,dacă e de la nuntă schimb-o în mod optimist în roşu şi roz😀😀😀 ))))))))))))

     
  2. Bendis

    19 Martie 2013 at 5:31 pm

    :)) De ce s-o schimb??? E culoarea potrivita …. optimismului meu!😀

     
    • bmarinescu41

      19 Martie 2013 at 7:30 pm

      SUBSCRIU 100%😀 !!!!!!!!!!!
      Dar trebuie schimbat textul:
      -Cetăţene Unguent,vrei să-l iei,pă lumea ailaltă,pă ăl Mic cu capu mare?
      -D.A.
      -Cetăţene Unguent şi cetăţene Mic cu capu mare,vă declar duşi pă lumea ailaltă!Vă puteţi săruta😀

       
      • Bendis

        19 Martie 2013 at 8:49 pm

        Mission complete!

         
        • bmarinescu41

          19 Martie 2013 at 8:58 pm

          Eşti cel mai profesional Maestru de pe întregul mapamond !!!!!!!!!!!!!!!
          YOU ARE THE BEST ALL OVER THE WORLD !!!!!

           
          • Bendis

            19 Martie 2013 at 9:03 pm

            :))) rectifica!
            intreaga galaxie! :)))

             
            • bmarinescu41

              19 Martie 2013 at 11:18 pm

              The BEST of all the galaxies of the universe😀 )) Aşa e cel mai corect !!!

               
          • Bendis

            22 Martie 2013 at 8:18 am

            Cum as putea sa te contrazic?😆

             
  3. DRAGON of Cernauti

    22 Martie 2013 at 2:31 am

    Adicaaaa CAPU’ LA stanga sau CAPU’ LA dreapta Noua !!!!???? Obak Barama sau GREAT RONALDO !!!!!???? Ce jucati ,,bambilici” cu jumatati de masura !!!!???? Va irositi VIETILI ….!!!!! in loc sa ies.it,i ;la IARBA VERDE ( CODREANUPUNCTrO…dar nici ei NU SUNT DE VALOARE !!!!) mai bine stati pe scaun in fat,a calc. si faceti ,,PROSTATA” !!!!

     
    • Bendis

      22 Martie 2013 at 8:19 am

      cu timpul meu fac ce vreau ,,,, inclusiv ,,,hemoroizi!
      n-am a da socoteala nimanui!😛

       

Lasă un răspuns

 
