RSS

Fuck fundatie!

25 Mar

Pai nu ase ne-a zis tovarasul basescu cu ceva vreme in urma?
„M-am hotărât ce fac după ce nu mai sunt preşedinte. Fac o şcoală de pentru politicieni, o fundaţie, o ceva. (…) O să fac o fundaţie să le spun la tinerii ăştia cum se face politica”
O fi constitutional au ba?

miscarea populara2

http://www.gandul.info/politica/basescu-isi-face-scoala-pentru-politicieni-fac-o-fundatie-o-ceva-sa-le-spun-la-tinerii-astia-cum-se-face-politica-9412585
http://www.ziare.com/cristian-diaconescu/consilier-prezidential/lovitura-pe-scena-politica-cristi-diaconescu-infiinteaza-fundatia-miscarea-populara-1226346

 
14 comentarii

Scris de pe 25 Martie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

14 responses to “Fuck fundatie!

  1. Bendis

    25 Martie 2013 at 7:37 pm

    O traseista … PSD, UNPR via Cotroceni!

     
  2. Doru

    25 Martie 2013 at 8:00 pm

    Muta de serviciu face tumbe?

     
    • Bendis

      25 Martie 2013 at 8:27 pm

      In naivitatea ei … muta se crede prezidentiabila!
      se incalzeste pentru 2016 la …fundatie :)))

       
  3. bmarinescu41

    25 Martie 2013 at 8:10 pm

    „Fundaţie săpată” – în înţelesul de „Groapă săpată” de … băse pentru coşciugul popularilor ?😀 sau al cui ?😀 În nici un caz al „blondelor” !😀 Blondele sunt mereu fruntea😀 )))
    Repet şi eu după tine Fuck fundaţie !!! , Fuck băse !!! , Fuck blondele (să mu-mi zici iar că … pt. că mă şucăresc rău😀 ) !!! Fuck pedeleprele !!! Dar Fuck asiduu până-i văd pe toţi în Fundaţia săpată într-un colţ al grădinii de la Cotroceni (mai la dos să nu stricăm aspectul grădinii)😀 !!!

     
    • Bendis

      25 Martie 2013 at 8:18 pm

      hei, hei … mai incet!
      vad ca a inceput sa-ti placa! :)))

       
      • bmarinescu41

        25 Martie 2013 at 8:27 pm

        Păi se poate să nu-ţi placă un scenariu de OSCAR?
        Scenariul meu,evident,dar inspirat de muza mea preferată,cea mai muză dintre muze !!!
        Bendis+Tigrul alb= OSCAR FOR EVER !!!!!!!!!

         
        • Bendis

          25 Martie 2013 at 8:28 pm

          Mie imi place zmeura …. :)))

           
          • bmarinescu41

            25 Martie 2013 at 8:34 pm

            Răspunsul ăsta m-a lăsat fără replică !!!
            Ce are coada vacii cu ştampila primăriei😀 ???

             
          • Bendis

            25 Martie 2013 at 8:46 pm

            Adica am vrut sa zic … ca toate lumea alearga dupa Oscar!
            Noi ar trebui sa mergem impotriva…curentului :))

             
          • Bendis

            26 Martie 2013 at 8:15 am

            Hei, am glumat!!!
            Sandra Bullock a luat Zmeura de Aur cu o zi inainte de Oscar ! So…

             
            • bmarinescu41

              26 Martie 2013 at 9:17 am

              OK! Fie şi o zmeură înainte de Oscar😀 )))

               
              • Bendis

                26 Martie 2013 at 9:18 am

                merge si-o mura de …platina? :)))

                 

Lasă un răspuns

 
