RSS

Pisicule, nu primesc lectii de basism!

01 Apr

„Am obligaţia faţă de dumneavostră, cei care m-aţi sprijinit să ajung în această funcţie importantă, să vă spun de ce trebuie să votăm «Da». Varianta foarte scurtă: pentru că Băsescu este un mafiot, un mincinos şi un ticălos. Asta este varianta simplă, pe care o înţelege până şi Traian Băsescu”. – Victor Ponta 20 iulie 2012

ponta

http://www.mediafax.ro/politic/ponta-la-mitingul-de-la-craiova-basescu-este-un-mafiot-un-mincinos-si-un-ticalos-9894553

 
25 comentarii

Scris de pe 1 Aprilie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , ,

25 responses to “Pisicule, nu primesc lectii de basism!

    • bmarinescu41

      1 Aprilie 2013 at 5:35 pm

      Am făcut safteaua cu un mic comentariu : tonta+băse=LOVE😀😀😀 !!!!!
      Aici,la tine,zic altfel:
      Tonta,I VOTED YOU but ….. NOW I FUCK YOU !!! Ca să fie „asorti” cu semnul votantului de mâine din poza Maestrului Bendis de azi😀 !!!!!

       
      • Bendis

        1 Aprilie 2013 at 6:07 pm

        :)) iti dai seama ca introduc si autocenzura!

         
        • bmarinescu41

          1 Aprilie 2013 at 6:17 pm

          😀 ) N-am înţeles la urmă,detaliază te rog,pliiiiiz😀 )))

           
          • Bendis

            1 Aprilie 2013 at 6:20 pm

            Nu cred ca ti-a dori! :)))
            Stiu sa injur ca un …matroz!😀

             
            • bmarinescu41

              1 Aprilie 2013 at 6:55 pm

              Eu m-am referit strict la tonta! Iar Maestul Bendis am zis-o pe bune ! Chiar nu înţeleg cu ce te-am supărat !!!

               
          • Bendis

            1 Aprilie 2013 at 7:13 pm

            Se pare ca vorbim unul cu altul …. da’ ne intelegem separat! :)))
            Nu m-am suparat! Ziceam de tricou …. ca n-am scris eu chiar tot ce aveam de scris!

             
            • bmarinescu41

              1 Aprilie 2013 at 8:23 pm

              Scuuuuzeeee😀 )))) Am înţeles la repezeală „cenzură” în loc de „autocenzură” şi d-aia m-am „descumpănit”😀 )
              Acum că am înţeles „ideea”,să sper că eşti de acord cu parafrazarea (cu completări) „fără cenzură” a „EU te-am votat …” !!! Am scris-o în engleză ca să nu te amendeze ceneaul😀😀😀 )))))))))))))

               
  1. Corvin

    1 Aprilie 2013 at 6:08 pm

    Gunoaie !

     
    • Bendis

      1 Aprilie 2013 at 6:11 pm

      De ce nu suntem in strada?
      Neam de mamaliga!

       
      • Bendis

        1 Aprilie 2013 at 6:17 pm

        Ma uitam la ciprioti …. o populatie care trece cu putin peste un milion!
        Asta nu i-a impiedicat sa fie vocali !

        U.E. SUCKS!

         
  2. bmarinescu41

    1 Aprilie 2013 at 7:00 pm

    CRAIOVA, (20 iul 2012)
    Premierul Victor Ponta le-a spus celor aproximativ 18.000 de participanţi la mitingul USL de la Craiova că Traian Băsescu este „un mafiot, un mincinos şi un ticălos”, iar în 29 iulie românii trebuie să îşi ia înapoi ţara de la Băsescu, „mafiotul corupt care trebuie să plătească pentru faptele lui”.
    El le-a mai spus oamenilor că Traian Băsescu este „cel mai mare corupt din România” şi „protectorul corupţilor”, iar lupta împotriva corupţiei poate începe din 29 iulie dacă Traian Băsescu va fi demis.
    „L-am adus pe Băsescu în faţa dumneavoastră. În 29 aveţi puterea să judecaţi singuri. Dacă Traian Băsescu pierde este un preşedinte ilegitim, este doar un mafiot corupt care trebuie să plătească pentru faptele lui”, a mai spus Victor Ponta, oamenii scandând puşcărie.
    Paroles,paroles,paroles,seulment des paroles !!!

     
    • Bendis

      1 Aprilie 2013 at 7:14 pm

      Las’ ca el face compromisuri de dragul Romaniei! :))))
      Cine dracu’ i-a cerut sa faca compromisuri tocma’ cu inamicul no.1 … nu stiu!

       
      • bmarinescu41

        1 Aprilie 2013 at 8:21 pm

        Ambâţul lui de a fi premier şi de a menţine pesedeul la ciolan cât mai mult timp.Şi de ce nu,poate şi ceva mai mult de premier din decembrie 2014 ?????? Radio şanţ a început să pună şi manevra asta în cărţi😀 ))) De Crin s-ar lepăda cât ai zice peşte !!! Cum vezi varianta ???

         
        • Bendis

          1 Aprilie 2013 at 8:44 pm

          Nimic nu-i imposibil …. 😀
          Dovada stau declaratiile lui Ponta facute exact acum un an …. cand rupea scrisoarea spunand ca nu are ce negocia cu basescu!
          Chiar nu are …. daca ar fi s-o luam pe …procedura😀
          Interesant e ca atunci cand a fost Mona Pivniceru la Bruxelles a vorbit cu Reding despre demararea unei noi proceduri pentru selectarea procurorilor😀
          UIte ca … Victoras are pile … lui ii e suficient un …”consult” la CSM si la Cotroceni! :)))
          Nice!

          Daca am fi o „tara normala la cap” :))) atunci cariera lui victoras se incheia in seara semnarii pactului cu diavolul!

           
          • bmarinescu41

            1 Aprilie 2013 at 9:07 pm

            Dar pentru că NU suntem o „ţară normală la cap” lui victoraş îi merge,şi-i merge bine,şi vrea mai sus,tot mai sus !!! Aşa-i dacă „NU AI PE CINEVA ? -Tomiţă,Dumnezeu să-l odihnească” !!!

             
            • Bendis

              1 Aprilie 2013 at 9:12 pm

              :)) asta seara e meci mare …. joaca FC RAIUL contra FC IADUL! Jucatorii cei mai bun sunt in RAI!
              Da! Dar arbitru? :))

               
              • bmarinescu41

                1 Aprilie 2013 at 9:33 pm

                DA,şi asta e SUPEEEEER !!! C-aşa-i în tenis!😀 )))

                 
  3. claemi

    2 Aprilie 2013 at 6:57 am

    Sint „preteni” base,crin si ponta!Cum credeti voi sclavilor ca se fac banii pentru generatiile lor viitoare???Tehnicile de manipulare si dezinformare functioneaza perfect.
    [eu zic ca tu ai furat,tu zici ca eu am furat si in realitate furam toti…intr-o armonie perfecta]Acele declaratii tv.sint numai pentru platitorii de taxe care inca n-au fugit din tara…

     
    • Bendis

      2 Aprilie 2013 at 8:42 am

      Claemi (dcdclaudiu@ymail.com) ai gresit adresa!
      Aci nu-i chat pentru adulti !
      baiat, 40 ani, din Neamt, Roman. Un tip ok! Chat (conversatii online)

      Fa pasi, sluga!

       
      • bmarinescu41

        2 Aprilie 2013 at 7:58 pm

        Uraaaaa !!! Lovitură sub centură,interzisă dar binemeritată !!!
        Marş afară,slugă ordinară !!!
        Ia-l şi pe stăpân-tu
        Unde a-nţărcat iapa mutu!!
        Mă binedispun până la extaz citindu-te,Maestre !!!

         
        • Bendis

          2 Aprilie 2013 at 8:07 pm

          Sub centura zici?😀😀😀 Inseamna ca doare :)))

           
          • bmarinescu41

            2 Aprilie 2013 at 8:10 pm

            Şi eu sper să-l doară rău,da rău de tot😀😀😀 )))
            Să-i piară pofta să se mai bage în vorbă fix ca musca-n c..ul calului !!!😀 )))

             
            • Bendis

              2 Aprilie 2013 at 8:21 pm

              Basistii nu vor fi niciodata bineveniti pe acest blog! Dar nici aia care arunca vorbe …aiurea!
              Asta-i casa mea… cine nu-mi place il poftesc afara!
              Daca ma prinde intr-un moment prost … primeste si-un sut in dos! :)))

               

Lasă un răspuns

 
