RSS

Nava din vis!

15 Aug

„Am învăţat până dimineaţă la 6.00 pentru că mâine (vineri-n.r.) am un test. Mi-am terminat temele şi am venit aici”, a spus preşedintele la Oarba de Mureş, judeţul Mureş, potrivit Mediafax.

Şeful statului a mai spus că a început aceste cursuri pentru că este vorba despre sentimentul său de siguranţă: „Fac parte din sentimentul meu de siguranţă. Ştiu că am o meserie foarte bună. E o invitaţie şi către alţi politiceni ca înainte să facă politică să fie foarte buni în meseria lor

comandante

Ar fi vremea ca si … tara sa te … trimita la inchisoare!

http://www.antena3.ro/politica/basescu-am-invatat-pana-la-6-dimineata-ca-vineri-am-test-mi-am-terminat-temele-224744.html

 
25 comentarii

Scris de pe 15 August 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , ,

25 responses to “Nava din vis!

  1. Titus Mircea Suciu

    16 August 2013 at 1:40 am

    Băsă-l vedem la Jilava/
    Să vadă cum vine treaba/
    Când te păzesc polițiștii/
    Care au avut miniștrii/
    Care le-au tăiat din leafă!/
    Cred că Băse nu mai scapă/
    Viu de-acolo… dar ușor,/
    O să-i taie din chișor/
    Câte-un douășcinci la sută/
    Austeritate dură!/
    Și așa câte puțin/
    An cu an o să-l belim/
    Câte-un pic să vadă el/
    Președintele Tembel/
    Cum e dacă ți se taie/
    Pân-ajunge pe la coaie… /
    Bisturiul ăsta dur/
    Și te taie pe la cur/
    Și îți scoate mațul gros/
    Și-ți face în ciuda pulii/
    Un anus contra naturii…/
    Să ajungi experiment/
    La studentul repetent/
    De la medicina care/
    Fonduri în spitale n-are/
    Și alte multe aiureli/
    Și politice prosteli/
    Pentru care să plătești/
    Să nu poși să te bășești/
    Cum făceai pe când erai/
    La Palat pe lângă splai/
    Șeful peste Nație/
    Într-o combinație…/
    Catastrofă pentru țară/
    Poporului de ocară…

     
  2. corneliu

    16 August 2013 at 2:54 am

    am fost intrebat pe unde umblu, ceea ce inseamna ca ma cauta lumea. Daca va spun nu va vine a crede: am fost sa-mi cumpar un vapor ca am vazut ca presedintele TB isi renoveaz cursurile. Ma pregatesc si eu precum Noe, mai ales ca” seful” a spus: dupa noi potopul…Sunt docil si ascultator deoarece am personalitate….La Constanta era plin de vapoare asa ca ….

     
    • Vocea Rusiei

      16 August 2013 at 5:23 am

      Salut Corneliule ! Ce cauti la Constanta ?
      Bendixule, nu comandantul a futut tara. Tara era fututa de cand lumea. Comandantul a dat-o doar la posta, el pastrand rolul de peste. Atata tot.

      Great Gatsby asta nou e o saorma. Cu de toate. Comparativ cu cel vechi cel putin. Altfel Dicaprio o incantare, ca intotdeauna.
      Decoruri realizate in CG, adica facute de computer. Nu va mai dura mult si vor realiza si personajele tot asa, pe computer.Un mic demo in video de mai jos.

       
      • corneliu

        16 August 2013 at 11:41 am

        dragule n-ai inteles ca dupa Oarba in care a aratat crestineste ca i se falfaie de cei ce au sarit la gatul lui a fugit repede la matrioti sa le ureze de ziua lor si sa-si pregateasca flota . Mai priveste si tu prin batrana Europa. ! Nu vezi ca li s-au incins ouale la extremitai? Unii fierb in Gilbratar atii prin Carpati. Fenomenul incalzirii globale incepe sa-si arate efectele.

         
    • Bendis

      16 August 2013 at 10:04 am

      Vrai sa spui ca investitia ta o lasi pe manurile comandantului? :))))))
      Curajosule!😀

       
  3. Vocea Rusiei

    16 August 2013 at 5:54 am

    Surse din PSD spun ca pe linie de partid a venit directiva : razboiul e cu PNL, nu cu PDL. Tot de aici se aude : saptamana viitoare Szilaghy chemat la DNA.

     
    • Bendis

      16 August 2013 at 11:17 am

      Vine toamna,
      Bine-mi pare …
      In gradina e …racoare!

       
      • Du Rex, rege francez de origine latina

        25 August 2013 at 9:09 pm

        Nu ai mai zis nimic. Trist. De ce ?

         
        • corneliu

          25 August 2013 at 9:52 pm

          este clar am descoperit ce este cu gradina. Pe acolo o intind toti la…. racoare.

           
          • Bendis

            26 August 2013 at 11:29 am

            Ce gradina, frate? Ce racoare?
            Astia-s toti bine merci la soare!😀

             
        • Bendis

          26 August 2013 at 11:28 am

          Tocma’ ce m-am returnat la … racoare!
          Nu scapi de mine asa usor! :)))

           
  4. pozedecat

    16 August 2013 at 11:28 am

    Candva facusem si eu o „poezea” pe teme de navigatie🙂

    Cum nu vii tu, Neptun măre, ca punând mâna pe el,
    Să-l imparţi în două porturi: în Anvers şi în Rouen,
    Şi în două mici bărcuţe cu de-a sila să-l aduni,
    Să-l scufunzi şi cu Titanic şi cu flota de nebuni!

    Intr-o postare cu stampile vechi asortate:
    http://a-craciunescu.blogspot.ro/2012/07/vine-referendumul-2.html

     
  5. pozedecat

    16 August 2013 at 11:29 am

    bag seama ca oi fi inrat la spam din cauza linkului …

     
    • Du Rex, rege francez de origine latina

      25 August 2013 at 9:08 pm

      Tu baga, de restul ma ocup eu. Esti roman sper, da ?

       
  6. Du Rex, rege francez de origine latina

    25 August 2013 at 9:07 pm

    Muicaaaaa, o ajuns prostu la niu iork

     
  7. Vocea Rusiei

    26 August 2013 at 6:48 pm

    :))))))))))))))))))) Genial Basea. Cica apreciaza ca dupa 45 de zile s-au intors lidrii USL din vacanta si au reusit sa faca o nominalizare la Transporturi . E clar, e terminat :))))))

     
    • Vocea Rusiei

      26 August 2013 at 6:54 pm

      „Voi aparea mai des pentru a prezenta realitati. Nu le spun toate acum, s-ar face confuzii ” :)))))))) Hai ca mai e un an si un pic :))))

       
      • Vocea Rusiei

        26 August 2013 at 7:06 pm

        Hai bre ca e de bine. USL muta puternic. La 20:30 apre Antonescu, la 21:30 Ponta. Normal ca la Antena. Iar trebuie sa dea cu subsemnatul despre ce a zis Basea :))))) E in verva omul.

         
    • Bendis

      27 August 2013 at 8:39 am

      O coacaza! Geniu al raului …asa DA
      N-ai nevoie de un geniu in ograda? :)))

       
  8. mikos

    29 August 2013 at 10:40 am

    de kk

     

Lasă un răspuns

 
