RSS

Am calculit, am calculot …

17 Sep

… si n-am dat like!

like me1

 
6 comentarii

Scris de pe 17 Septembrie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “Am calculit, am calculot …

  1. Vocea Rusiei

    17 Septembrie 2013 at 10:13 am

    A inceput si PSD sa faca misto de Antonescu :)))) Se apropie breaking point. Si ingroparea fireasca a cadavrului numit Antonescu.

     
    • Bendis

      17 Septembrie 2013 at 10:18 am

      Prea repede pui tarana peste!
      Oricum …. pozitia lui Crin mi se pare corecta! Pacat ca nu a rupt pisica de la bun inceput ….
      Pactul de coabitare ar fi trebuit sa fie …

       
      • Vocea Rusiei

        17 Septembrie 2013 at 10:48 am

        Si ajungem la clasica poveste romaneasca, daca si cu parca….

         
        • Bendis

          17 Septembrie 2013 at 10:51 am

          N-am zis daca….
          Am indicat momentul!

           
  2. 7.403.836

    17 Septembrie 2013 at 12:17 pm

    Salvat de un „PACT DE COABITARE” încheiat cu Ponta, Demisu Național, își freacă mâinile fericit. Ruperea USL, este mană cerească pentru nesimțitul de la Cotroceni, și un semn că „își va încheia mandatul” plin de rușine și de scârbă populară.
    Cel mai puternic om din România este cel care ARE MAJORITATEA ÎN PARLAMENT. Această majoritate POATE DEFINITIVA REFERENDUMUL DIN 2012, rămas în… COADĂ DE PEȘTE, prin simpla punere pe ordinea de zi a plenului parlamentului și votarea unei hotărîri referitoare la STAREA DE LEGITIMITATE ȘI LEGALITATE A PREȘEDINTELUI ROMÂNIEI ÎN URMA REFERENDUMULUI DIN 29 IULIE 2012 .
    În fața Parlamentului DEMISU A JURAT. PARLAMENTUL ESTE CEL CARE L-A SUSPENDAT, PARLAMENTUL ESTE CEL CARE CONSTATĂ REZULTATUL REFERENDUMULUI ȘI HOTĂRĂȘTE „CALEA DE URMAT”, LUCRU PE CARE CEFERISTUL ZGONEA „L-A EVITAT ȘMECHEREȘTE” CU ORDIN DE LA… MERKEL & BAROSSO, șoptit la urechea lui PONTA.
    PUTEM SPUNE CĂ SALVATORUL DEMISULUI, SUPRANUMIT ȘI „MAIDANEZUL DE LA COTROCENI”, ESTE CHIAR CEL MAI PUTERNIC OM DIN STAT, ADICĂ DL…. PONTA VICTOR.
    Un proverb românesc spune că „pe cine nu lași să moară, NU TE LASĂ SĂ TRĂIEȘTI”., lucru perfect adevărat, dar pe care Ponta ÎL NEGLIJAZĂ SAU NU VREA SĂ-L PRICEAPĂ.
    Demisu STIE CĂ NU SE POATE LUPTA CONCOMITENT CU PONTA ȘI CU ANTONESCU, CONSTANTIN NU INTRĂ ÎN CALCULELE LUI, AȘA CĂ ÎI VA LUA ȘI DITRUGE PE RÂND.
    Acum încearcă cu asmuțirea lui Ponta asupra lui Antonescu, iar când Antonescu NU VA MAI CONTA, VA FACE EL O NOUĂ ALIANȚĂ cu toți „fomiștii politici din parlament”, gata să-l trădeze pe Ponta și dacă va reuși cu doar UN SINGUR PARLAMENTAR MAI MULT, îl va termina și pe… „coabitantul” său, pentru că Demisu NU ARE MAMA, NU ARE TATĂ, NU ARE PATRIE ADORATĂ!
    El are „doar BINELE LUI, AL FAMILIEI ȘI AL CAMARILEI MAFIOTE PE CARE O CONDUCE.
    AFARĂĂĂĂ CU DEMISUUUU!

     
    • Bendis

      17 Septembrie 2013 at 2:14 pm

      Afaraaaaa, zic si eu! Da’ crezi ca o sa ne asculte?😀

       

Lasă un răspuns

 
