RSS
Imagine

Casatorie cu repetitie

11 Mar

brides & groom2

 
7 comentarii

Scris de pe 11 Martie 2014 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

7 responses to “Casatorie cu repetitie

  1. bulibashescu

    11 Martie 2014 at 3:56 pm

    Iubire mare (în) cur…epetiție

     
    • Bendis

      11 Martie 2014 at 4:01 pm

      Macar sa le-o traga cu acte in regula!😀

       
  2. Coneliu Vasle Mezdrea

    12 Martie 2014 at 2:38 am

    e buna nasul este nas si in alb dar si in pielea goala.

     
    • Bendis

      12 Martie 2014 at 7:47 am

      😀 Offf! E greu sa accepti ca maleficu’ e …bigam!😀
      Ala nu-i nasu’ …e ginerica!😛

       
  3. Coneliu Vasle Mezdrea

    12 Martie 2014 at 5:59 pm

    n-ai inteles daca amspus ca este imbracat in alb se deduce ca este ginerica… Am folosit nasul ca o metafora ca si cum nasul poate fi …bigam

     
    • Bendis

      14 Martie 2014 at 8:04 am

      :)) Daca-i e alb e ginerica! Am pricipit!
      base il cappo di tutti capi!😀

       

Lasă un răspuns

 
