RSS

Asa-mi vine cateodata …

01 Apr

 
10 comentarii

Scris de pe 1 Aprilie 2014 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

10 responses to “Asa-mi vine cateodata …

  1. misterS

    1 Aprilie 2014 at 8:41 pm

    ..câteodata…….tot mereu…

     
    • Bendis

      3 Aprilie 2014 at 8:32 am

      Iarta-mi ignoranta! Nu auzisem ….pana acum de Indila!
      Multam!

       
      • misterS

        4 Aprilie 2014 at 11:27 am

        în curvasăraiul muzical actual mai apare câte o excepție .ceea ce este îmbucurător ,are priză și la tineret.

         
  2. Coneliu Vasle Mezdrea

    1 Aprilie 2014 at 11:58 pm

    mi-a placut melodia,imie imi vine tot timpul…

     
  3. Bendis

    3 Aprilie 2014 at 8:28 pm

     
  4. misterS

    4 Aprilie 2014 at 11:38 am

    o confirmare a dictonului „aparențele înșeală”…..un personaj exotic,o voce fascinantă

     
    • Bendis

      4 Aprilie 2014 at 5:50 pm

      sau cum sa nu judeci cadoul dupa ambalaj!🙂

       
  5. Bendis

    4 Aprilie 2014 at 5:48 pm

     
  6. Bendis

    4 Aprilie 2014 at 6:00 pm

     

Lasă un răspuns

 
