RSS

Am votat!

25 Mai

proud1

Marii castigatori la alegerile europarlamentare sunt (d.p.m.d.v.!) MIRCEA DIACONU si CRIN ANTONESCU !
Chapeau bas!

 
82 comentarii

Scris de pe 25 Mai 2014 în Uncategorized

 

82 responses to “Am votat!

  1. O'Pi

    26 Mai 2014 at 12:15 am

    Probabil ca Diaconu, ei…viata e greu. Ai reusit pana la urma sa intelegi cum e cu Cacarau ori orbecai inca ?

     
  2. O'Pi

    26 Mai 2014 at 12:16 am

    Au, acum am citit subsolul fotografiei. Scuze de interventie.

     
  3. lucica53

    27 Mai 2014 at 9:24 am

    Cred ca marii castigatori sunt M.Diaconu (respect!) si Basescu (pentru ca a bifat PNL in agenda PPE)!!!

     
    • Bendis

      27 Mai 2014 at 10:06 am

      Hmmm! Or fi mai buni socialistii lui ponta ? O fi fost schulz prieten cu cei 7,4 mil. de romani care au votat impotriva lui basescu? Eu nu imi aduc aminte!
      Graham Watson si Guy Verhofstadt au fost , e drept, singurii care au avut o pozitie corecta fata de romani. Din pacate jocurile de culise sunt mai importante!
      Romania nu poate sa joace in Liga Mare … nu are cu cine!

       
  4. Sandor Vasile

    28 Mai 2014 at 11:39 am

    🙂 va trebui sa-ti stergi blogul, dupa ce Crin Antonescu o sa bata palma cu Basescu, Udrea & co.

    Pana acum, in etapa I, a batut palma cu Blaga, Boc, Anastase, Falca, Videanu si restul penalilor din PDL. Pentru ca TOTI sunt membri de vaza ai PDL! Oameni care, in ultimii 2 ani, NU s-au schimbat absolut DELOC.

    Pana acum, in etapa I, a batut palma cu PPE-ul lui Viviane Reding si a lui Barosso, cei care au mictionat pe votul multor milioane de romani in 2012.

    Daca toatea astea le-a facut in doar 2 zile de la alegeri, nici nu vreau sa stiu ce o sa urmeze in saptamanile si lunile urmatoare…. o Monstruoasa Coalitie.

    Liberalismul este dat, la pachet, basistilor. Bratienii se agita sub pamant, vazand ca pui in bratele dictachiorului Basescu un partid atat de fain.

    Am votat duminica PNL pentru Renate Weber. Daca as putea, mi-as lua votul inapoi si l-as da UDMR. Macar acolo stii ca oamenii sunt consecventi, stiu una si buna, nu sunt bipolari ca Antonescu. Prin noi insine a devenit, sub Crin, prin noi, Basescu va reveni la butoane

    Sunt realmente ingrijorat de ce se va alege de partidul asta.

     
    • Bendis

      28 Mai 2014 at 1:21 pm

      Mai Istvan Gheorghe , ce va trebui sa fac cu blogul asta EU decid!
      Te afli intr-o grava e(O)roare daca crezi ca are legatura cu PNL-ul!
      Fa doar un mic exercitiu de imaginatie …. cum o sa arate Romania dupa 5 ani cu ponta presedinte!

      Cand ai votat USL-ul ti-a spus cumva ponta ca vrea sa-i aduca pe udmr-isti la guvernare, ca vrea sa incheie un pact de coabitare sau ca s-a innamorat de kovesi?

       
      • Hop si eu

        28 Mai 2014 at 3:32 pm

        Vezi că exercițiul de imaginație e mult mai ușor de făcut dacă în loc de Ponta vei vedea un urmaș de nădejde al băsescului, recomandat și sprijinit de el după marea reunire a ”dreptei”. Că doar nu crezi că pe Crin îl va mai avea cineva în vedere ca și candidat pentru noiembrie ? La câte confuzii a făcut în ultimele luni și la nonșalanța cu care i-a flituit pe ăia de la ALDE recent, cine dracu ar mai avea bază în acest om instabil, care de fapt fuge de răspundere atunci când i-o dai ?

        Cât privește coabitarea pontistă (deși e mult prea mult spus ”coabitare”), vezi că e de preferat așa ceva pe timp limitat, decât să te predai, cu arme și muniții și definitiv, în mâinile portocalii. E incredibil. Iar ruperea USL s-a datorat neacceptării de către PNL a raportului 1/3 liberali la 2/3 pesediști la europarlamentare. Că zicea Crin o altă aberație atunci, cum că PNL a fost locomotiva în USL. Amuzant omul, dorea fifty-fifty împărțeală… Cine a fost locomotiva alianței s-a văzut duminica trecută, chiar dacă e greu de acceptat. Restul , sunt bălării.

        Și din nou, e de preferat un compromis cu UDMR (oameni fini, orice s-ar spune), decât cu PDL și cu toate așchiile sărite din el. E ilogic, dar mă rog, fiecare cum poate să treacă cu vederea.

        De Kovesi nu mai spun, că la câte jigodii feminine băsiste are de acceptat Crin în viitor, aia e apă de ploaie.
        Și dacă Crin merge pe ideea ” ba pe-a mă-tii”, e nașpa. Că pare că a ținut în el frustrări mari atunci când declara că e totul roz în USL, dacă la atât de scurt timp varsă atâta fiere și își face de kko foștii aliați. Din senin, aș zice. Iar din chestia asta el numai partener de nădejde nu pare.

        Nu cred că ești de acord cu mine, dar am vrut să-ți precizez anomaliile evidente. Uatevăr 🙂

         
        • Bendis

          28 Mai 2014 at 5:45 pm

          Hop si tu ….😀 lume noua!
          Sa-ti reamintesc deviza mea? Cred in oameni nu in partide politice ….

          „În politică, marea artă, scumpă doamnă, este să te gândeşti la toate înainte, şi la
          nimic după…”

          „Politica e o curtezana batrana si vicioasa”

          Iar Romania e land of choice!

           
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 8:00 pm

            Si ce om separat de partide vezi tu ? Care e ala ? Nu-mi spune de Diaconu, da-mi alt exemplu, unul serios .

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 10:29 pm

              N-am vorbit de oameni din afara partidelor …😉

               
        • Bendis

          28 Mai 2014 at 5:47 pm

          Ce poti sa-mi spui despre ALDE?

          Stiai ca Graham Watson nu va fi europarlamentar?

          http://www.results-elections2014.eu/en/election-results-2014.html

           
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:11 pm

            ALDE e gruparea liberalilor din PE, care de fapt cica sunt socialisti si trag spre Putin :))) …. mi-a zis mie ieri madam nevasta lui Crin (ca nu-i mai stiu numele), si daca a zis ea, asa e precis. Asa se justifica si porcaria tradarii, pardon, a reorientarii (reevaluarii ?).

            Uite , tocmai il vad pe Crin cum spunea de Stolojan in 2009 ca e o rusine …. punem pariu ca ii vedem pupandu-se in curand, uniti impotriva „comunistilor” ? Greatza maxima, bre….😦

             
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:22 pm

            Asa-i ca l-ai reevaluat si pe Turcescu intre timp ?🙂 Tv serios, nu propaganda ca la altii, care arata in paralel laturile si zoaiele varsate in trecut si zambrele de azi. Si nu la Ponta ma refer, ca el are acelasi discurs de la inceput, e baiat destept si-si pastreaza cumpatul. E si asta o calitate rara, iata.

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:24 pm

              Pe turcescu n-am reusit, dar incep sa o fac cu tine! :)))

               
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:26 pm

            N-ai de ce, eu doar votez cum cred, tu la fel, ce mare scofala ? E o tara libera, parca.

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:34 pm

              Nu oricine isi poate varsa naduful in baselandia!
              Tu poti ….dar s-ar putea sa te dau spre adoptie …. :)))

               
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:36 pm

            :)) ai tu inima aia, pentru niste nemernici desavarsiti ? Nu crez. 😀

             
  5. Bendis

    28 Mai 2014 at 5:49 pm

    „Cine dracu’ ar mai avea baza in Crin? ”
    raspuns: Eu.
    Da’ cine dracu’ sunt eu? :)))

     
    • O'Pi

      28 Mai 2014 at 8:42 pm

      Se pare ca are si Blaga, nu esti singura :)))) si cu asta, se intampla ce am zis din 2012…. Pnl nu va mai exista la urmarorul ciclu electoral. Diaconu va mai exista, va avea si pensie. Ca na, fraierii nu dispar niciodata ziceau jidanii. Ei cresc si se inmultesc. Asa ca trebuie sa existenun Diaconu. A contribuit ( fara sa vrea ) la distrigerea pnl si in plus poetii nu sunt periculosi.
      Ei, in mod normal nu ar trebui sa mai am incredere in Crin, dar daca reface alinta da e clar ca trebuie sa cred si eu.
      Ei, mai ai putina rabdare, socialistii se vor uni cu ppe…sa vezi arunci rasul dracu. O sa fie Diaconu si restul lumii. Mda, trist.

       
      • Hop si eu

        28 Mai 2014 at 9:27 pm

        Blaga, zicea azi referitor la pupat unde a scuipat ani la rand – citez aproximativ „nu e vorba de Blaga si Antonescu, nici macar de PDL si PNL, e vorba doar de Romania ” :)))) …. pai eu credeam ca Romania a aratat duminica ce vrea, aia care s-a prezentat la vot, ca restul nu sunt interesati. Dar vad ca buldogul merge pe ideea „daca voi nu ma vreti, eu va vreau”. Cu de-a sila sau cu compromisuri incredibile, nu mai conteaza, pentru tara se zbat ei si se prostitueaza, cica. Horror.

         
        • O'Pi

          29 Mai 2014 at 12:05 am

          Nu blaga e problema.

           
          • Hop si eu

            29 Mai 2014 at 12:16 am

            Sigur ca nu. Problema e tot aia veche, imbatranita in rele si care nu mai crapa. Ma uitam cand l-a scuipat ala, cum a si avut un reflex sa-i traga un croseu de dreapta, se vede cum il retin gorilele la timp, in paralel cu ridicarea nefericitului aluia. Dar javra are inca nerv, imediat reactioneaza cand e vorba de agresiuni de orice fel. Face pe bonavul dar de fapt ne da doar sperante desarte, n-are nici pe dracu.

            Cica e dreapta dezbinata…. pai cine naiba a dezbinat-o, in etape, ani la rand ? Acuma o vrea reunita, ca nu i-a iesit pasenta cu pmp si baga fitile prostilor, sa se reuneasca pentru binele lor. Adica pentru al lui, prin urmasul lui, care o fi sa fie ala in chip de candidat „drept” . Si cam atat.

             
      • Bendis

        28 Mai 2014 at 10:08 pm

        Ufff! Rasuflu usurata … nu-s singura😀
        In politica nimic nu ramana …neintinat!
        Chiar daca demersul lui Diaconu a inceput onest s-au gasit lipitori care sa speculeze momentul!

        Stiu ca mi-am pierut credibilitatea … si totusi in decembrie ii mancam coliva chiorului!😀

         
        • Hop si eu

          28 Mai 2014 at 11:28 pm

          Ia uite,reapare si madam Vass in carti, o sa va distrati bine…. mama Doamne :))

           
  6. Bendis

    28 Mai 2014 at 5:50 pm

    :)))) Deci coabitarea nu-i atat de rea!
    Bun asa!

     
    • Hop si eu

      28 Mai 2014 at 7:46 pm

      Am spus mai sus, coabitarea (care de fapt nu prea e) e limitata in timp. Deci tu nu accepti coabitarea pontista, dar iti place fuzionarea cu pdl ? Bun asa.🙂

      Si unde mai vezi tu coabitarea aia, de fapt ?

       
      • Bendis

        28 Mai 2014 at 10:13 pm

        :))) Nici nu mai conteaza cat si cum a functionat …. important e ca bucata aia de hartie l-a reanimat pe chior! Restul e istorie!
        Coabitarea s-a consumat , fuzionarea urmeaza😀

         
        • O'Pi

          28 Mai 2014 at 10:59 pm

          Bucata aia a fost „cautionata” si de les fleuristes, sa dea dracu daca mai inteleg. Eu cred ca aia care sunt cu cacarau acum sunt cel putin la fel de idioti precum aia care erau cu basea in2009.

           
          • Bendis

            28 Mai 2014 at 11:05 pm

            :))) asta-i prea mult musiu! sugerezi cumva ca as fi idioata?

             
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:06 pm

            Cacarez a zis doar ca se duce la basescu de cate ori vrea fara sa ceara voie…. ca nu e criticarea lui basescu scopul lui in viata, remember ? Dar exista precis o explicatie pentru el, precis.

             
          • O'Pi

            29 Mai 2014 at 12:06 am

            Nu sugerez, incerc sa spun

             
            • Bendis

              29 Mai 2014 at 12:55 am

              Ei, asta-i acum!
              Cea mai buna aparare este atacul? In loc sa-mi spui pe unde mi-ai umblat, ce tevi s-au mai spar prin cartier … tu ma faci cretina?
              Pe unde-o fi Jack …. poate ma gratuleaza si el!
              Halal reuniune de familie! :))))

               
        • Hop si eu

          28 Mai 2014 at 11:04 pm

          Fuzionare placuta sa aveti cu totii „de dreapta”, ca vad ca isi ofera si MRU, cu galagie, cele doua procente…. si vine si Udrea precis cu voi, asta cu refuzul e o abureala. Si succes🙂

           
          • Bendis

            28 Mai 2014 at 11:15 pm

            se pare ca azi ai avut o zi proasta! nu trage in mesager …totusi! :))))

             
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:25 pm

            Ti se pare, mie imi place cum decurg lucrurile si ma bucur ca e asa, se simplifica si se clarifica toate. Tu ai avut o zi buna ?🙂

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:27 pm

              :))) eu , dupa dreptatea pana la capat sunt greu de surprins! Nu jubilez, dar nici nu ma isterizez!

               
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:29 pm

            :)) sigur. Inca.🙂

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:38 pm

              Chiar daca ma apuca nu ma descarc pe prieteni, fie ei si virtuali!

               
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:42 pm

            Nu mai sta pe facebook, ca din colcaiala aia te-ai informat atat de gresit in ultimul timp, precis . Am dreptate ?

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:47 pm

              N-ai vrea tu sa ma salvezi, sa-mi arati calea dreapta? :)))

               
          • Hop si eu

            29 Mai 2014 at 12:22 am

            ce dai ?🙂

             
          • Bendis

            29 Mai 2014 at 1:03 am

            :))) pai, trebuie sa dau ceva? nimic nu e gratis pe lumea asta?

             
  7. Bendis

    28 Mai 2014 at 6:46 pm

    Nu cred ca rezultatul obtinut de „alianta” e unul multumitor! Sa ai la dispozitie un intreg aparat de stat si doua televiziuni de propaganda ….
    victor viorel ponta nu e tocma’ linistit , face tot ce ii sta in putinta sa-l elimine pe Antonescu, pentru ca intr-un eventual tur doi cu el …nu are nici o sansa!

    Exercitii de imaginatie nu pot sa fac! Daca altul va fi candidatul dreptei … ponta e ca si castigator!

    Dar nu mi-e greu sa intuiesc cum o sa arate Romania …😉

     
    • Hop si eu

      28 Mai 2014 at 7:57 pm

      A devenit tv de propaganda de cand nu mai zice de bine de Crin, dar nu era de propaganda atunci cand ii ridica mingea la fileu ? :)) misto .

      Exprimarea cu „Victor Viorel” e patentata de basescu, vezi ca deja ai inceput sa-i preiei din „glume”… desi nu-mi dau seama exact care e poanta, dar nu conteaza.

      Iti spuneam sa faci exercitiu de imaginatie pentru ca un rand mai sus il indemnai tu pe Sandor sa faca asta. Pai nu ?
      Oricum, dorinta arzatoare a lui basescu de a desfiinta PNL e pe cale sa se realizeze. Macar el s-a ales cu ceva, in ambitia lui bolnava de jivina plina de ranchiuna ce e. Iar ranchiuna o avea din vremea cand Tariceanu l-a jucat cum a vrut si i-a facut viata grea cand a fost prim-ministru.

      Apropo, Tariceanu este singurul antibasist dovedit in timp, autentic si consecvent. Spre el ar fi trebuit sa priveasca liberalii, dar se pare ca sunt profund derutati. Se trezesc ei pana la urma, eventual prea tarziu. Paguba-n ciuperci😀

       
      • Bendis

        28 Mai 2014 at 10:20 pm

        Ce mai urmeaza sa-mi spui? Ca sunt basista?😀
        E drept ca aia de Realitatea TV au furat startul , dar A3 face eforturi serioase in a deveni principalul post de propaganda!

        Funny joke! „Tariceanu este singurul antibasist dovedit in timp, autentic si consecvent.” :))))))))))))
        Eu vad doar un oportunist decrepit , o molusca pe care victor viorel o sa arunce la gunoi atunci cand nu ii va mai fi de trebuinta!

         
        • O'Pi

          28 Mai 2014 at 10:56 pm

          Victor viorel…uf, cum prinde propaganda. Cum vorbeste lumea la tv hop si tu. Oricum, cred ca noua propaganda in care te scalzi e aia corecta : ciuma rosie :))))

           
        • Hop si eu

          28 Mai 2014 at 10:59 pm

          La fel cum o sa faca si basescu cu Antonescu. De fapt a facut deja.
          Eu nu vad niciun decrepit , eu vad un liberal vechi si adevarat care a tot incercat sa atraga atentia asupra erorilor. Si cand ziceam ce ziceam ma referam la perioada (lunga) in care l-a contrazis pe basescu ani la rand, asa cum nu face Ponta si cum nu face nici jenibilul de Crin.
          Dar chiar nu vreau sa-ti influentez gandirea, eu doar ma uit la procente si in paralel la prietenii legate brusc. Si nu mai vad nimic, dar absolut nimic bun la Crin. Care desi si-a dat demisia ieri, vad ca ia in continuare decizii importante, adica a plecat dar nu prea….. cum face el de obicei , adica. om consecven si deloc obsedat de putere….. pentru tara face si el circul, nu pentru sine.
          Si daca tu vezi Romania intr-un fel sumbru cu Ponta, eu o vad la fel cu Crin. Chestie de perceptie, fiecare cum isi aminteste trecutul. Eu , de exemplu, mi-l amintesc mai bun pe vremea PSD decat in dezastrul adus apoi de pedelepre.. Tu probabil exact invers🙂

           
          • Bendis

            28 Mai 2014 at 11:14 pm

            Chiar daca ai vrea nu imi poti influenta gandirea!
            Liberalul ala vechi si adevarat e jenibil! A plecat val-vartej din PNL crezand ca o sa-l roage cineva sa ramana. S-a dus singurel la palatul Victoria incercand sa vanda blana ursului din padure, apoi ne-a amenintat ca isi face partid, ca nu e interesat de functia de presedinte al Senatului, dupa care a acceptat …. s-a reinscris in partid tupilat prin boschetii de la Satu-Mare … apoi apare ca o fecioara neprihanita la sedintele partidului unde la-au invitat sa ramana vreo 7 din 140 :))))

            Eu cred ca un liberal autentic e Mircea Ionescu Quintus, care in ciuda varstei e mult mai lucid si mai vioi decat molusca cu papion !

             
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:34 pm

            „molusca cu papion” imi aduce aminte de bietul Ratiu, de atunci nu s-a mai legat cineva de papioane. Istoria e ciclica, clar. In rest, ai dreptate, Tariceanu a crezut ca in PNL mai e o urma de luciditate dar s-a inselat.

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:37 pm

              hm! credeam ca stai bine cu memoria ….
              ai uitat de patapievici si miscarea papioanelor …. :))

               
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:39 pm

            De ala nu-mi amintesc pentru ca n-am vrut sa-l vad, am ignorat total. Are si ficatul meu limite, nici chiar asa. Papion = Ratiu si Tariceanu, atat.🙂

            Vezi ca si Ghise o sa isi faca un tricou nou, sa vedem care e noua tendinta :))

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:42 pm

              Apropo de nume …. Ghise e unul !😉 in care mai cred …inca!

               
          • Hop si eu

            28 Mai 2014 at 11:44 pm

            :)) fireste, doar e un liberal care lupta cu comunismul. Dreapta contra stangii ticaloase :))

             
            • Bendis

              28 Mai 2014 at 11:50 pm

              😀 un tip cu atitudine, care a inteles totusi sa se supuna majoritatii ! A ales sa ramana in partid, nu sa-l saboteze asa cum o face teleghidatu’ insuratel !

               
    • O'Pi

      28 Mai 2014 at 8:44 pm

      romania o sa arate la fel…pentru ca nu se modifica nimic. Disparitia lui cacarau nu are impact. Si-a luat banii si se duce sa se culce la loc.

       
      • Hop si eu

        28 Mai 2014 at 9:21 pm

        Nu e chiar asa, acum, in plus, romanii si-au tradat iar aliatii din afara, prin PNL-ul de luni. Ca se tradeaza ei intre ei nu e nou, dar e de porc sa faci asa si cu aia. E adevarat ca in istorie romanii au intors adesea armele, lasand descoperiti fostii aliati, deci e posibil ca socul lor sa nu fie prea mare. Dar apoi ne miram ca se uita la noi ca la o specie rara si ca ne dispretuiesc pe buna dreptate.

         
    • O'Pi

      28 Mai 2014 at 10:57 pm

      E ala cu barba semidoct ?

       
      • Bendis

        28 Mai 2014 at 11:00 pm

        😀 Semidoctu’ meu preferat!

         
        • O'Pi

          29 Mai 2014 at 12:11 am

          Pai vezi ca nu e bine. Acum vreo 2 ani faceai crize ca spuneam ca Antena 3 e de cacat. Acum spui ca Ponta si ciuma rosie au fost sustinuti de astia. Incearca sa te decizi cumva. Acum inteleg ca a3 e cu ciumatii si ca aia adevaratii sunt in alta parte. Poate ca asa e, dar habar nu am cand ai dreptate :)))) tie iti e mai simplu, dreptatea vine pe canal media. Si atunci: gata frate, ala e treaba. Te invidiez.

           
          • Bendis

            29 Mai 2014 at 1:01 am

            Traduceri nu fac! Justificari nici atat!
            Da’ cred ca un pic de onestitate nu ne-ar strica! Acum doi ani altul era mersul lucrurilor la A3! Si nu doar acolo!
            Panta rhei!

             
  8. Bendis

    29 Mai 2014 at 8:49 am

    Apropo de consecventa! :)))

    „Nu va fi simplu să avem o nouă Comisie Europeană. Noi, social-democraţii, am acceptat faptul că avem mai puţine mandate şi, atunci, popularii pot să-l desemneze pe Juncker ca preşedinte al Comisiei cu sprijinul nostru, dar se pare că nu are tot sprijinul popularilor ca să fie preşedinte de Comisie. Deci, probabil va fi un proces de mai lungă durată” victor viorel ponta

    „Să ştiţi că trădătorii şi traseiştii sunt primiţi în Parlamentul European, dar sunt dispreţuiţi cum sunt dispreţuiţi şi în România” acelasi victor viorel ponta

    „Evident că îl susţin pe Martin Schultz pentru preşedinţia Comisiei Europene” – a mai zis victor viorel inainte de suceala!

     
    • Hop si eu

      29 Mai 2014 at 11:29 am

      Despre care suceală zici, de cea a popularilor care l-au propus pe Juncker și acum nu-l mai susțin ? Nu ți se pare că e o demență general-europeană ?
      Masonii ăștia…. încep să- dau dreptate lu” ăla care trimite mailul cu înjurături și blesteme pentru masoni, omul s-a prins demult.

       
      • Bendis

        29 Mai 2014 at 12:48 pm

        😀 Stii, Iisus a zis sa ridice primul piatra al far’ de pacat!
        Deci victor viorel … nu poate fi …
        Nici merkel , barroso, schulz, dahl, reding s.a.m.d.
        Politichia mioritica nu-i cu nimic mai prejos decat aia facuta la „case mai mari”
        merkel s-a suci, ponta s-a sucit …. Antonescu nu are voie! :)))

         
        • Hop si eu

          29 Mai 2014 at 2:47 pm

          Floricel s-a sucit primul, i s-a părut prea grea misiunea, se pare că el se simte mai bine în opoziție, ca să aibă de ce să se plângă și pentru ce ”să lupte”. E greu să guvernezi, mai bine dai din clanță și ții coada în sus fără rost.😉 Măcar și-a aranjat-o pe nevastă-sa pentru încă 4 ani, e ceva.

           
          • Bendis

            29 Mai 2014 at 8:36 pm

            Normaaaal! El e vinovatul de serviciu! :)))
            Unde mai pui ca e si un politician atipic … lui ii place in opozitie!
            Iar pe Adina n-a luat-o de nevasta decat cu conditia sa castige un „fotoliu” de europarlamentar!

             
          • Hop si eu

            30 Mai 2014 at 1:08 pm

            Adina ?! :))) ați fost la cafea împreună ?🙂
            Ponta nu s-a sucit, ci a făcut toate cele cu știrea lui Crin. Care Crin, când s-a supărat (ca măgarul pe sat și fără niciun avertisment înainte), s-a mișcat în așa fel încât a distrus USL. Cred că tu nu vezi proporțiile și urmările faptelor tuturor, compari vișine cu pepeni.

            Cât despre baba merkel, de care mă interesează fix zero … uite aici cum e ea de fapt. Și nu doar ea :

             
            • Bendis

              31 Mai 2014 at 3:58 pm

              Mai bine ignorant decat meschin!

               
  9. Sandor Vasile

    30 Mai 2014 at 10:45 am

    Toata discutia mi se pare aiuritoare. Politica inseamna oameni, si nu partide, in masura in care vrem o baronizare a intregii politici romanesti! Cat timp nu pui partidul (cu principii, valori si tot ce inseamna asta) inainte, si vezi doar 2-3 indivizi, inseamna ca „politica” inteleasa de tine este, in realitate, dictatura.

    Am apreciat sincer materialele facute pe acest site. Dar, daca este sa fii sincera cu tine, vei vedea ca 80% dintre cei ironizati de tine sunt, astazi, noii aliati de nadejde ai lui Crin.

    Or, eu i-am votat pe Crin si PNL sa lupte impotriva lui Macovei, nu sa se alieze-n PPE cu ea; sa fie impotriva lui Duta (CNAS), nu in acelasi salon de operat bani publici cu el; sa se opuna lui Blejnar, nu sa faca mizerii penale de tipul mitei lui Uioreanu de la Cluj; sa o zboare pe panarama de Anastase, nu sa ajunga in noiembrie sau decembrie sa numere voturile la prezidentiale impreuna cu ea; sa faca tot ceea ce pot pentru ca PNL sa devina un partid de dreapta intr-adevar mare, nu sa predea partidul, cu arme si munitie, lui d-alde Blaga, Frunzaverde, Flutur, Falca, Pinalty (TOTI, dar TOTI oameni ai PDL, adica ai lui Basescu, cu DOSARE PENALE!!!)

    „Pragmatismul” lui Crin nu are in vedere salvarea PNL, ci salvarea propriei persoane. „Sacrificiul” pe care il face mi se pare dovada clara ca acest om nu este capabil de un proiect personal cu adevarat maret. Partidul istoric PNL nu a supravietuit peste veacuri prin gargara si misculatii politice, ci prin faptul ca liderii acelui partid AU FACUT ceva pentru Romania.

    Or, in momentul asta cei care vorbesc in numele PNL sunt Marian Petrache (?! un personaj sinistru!), Sorin Rosca Stanescu (un SEKURIST dovedit!) samd. Acestia sunt oamenii care fac parte din echipa lui Crin.

    Quintus e tinut in vitrina, ca da bine. Tariceanu (care, orice ai zice, s-a luptat pana la capat cu Basescu!) este dat afara de oamenii lui Crin. Libertatea de expresie in partid este contracarata cu un calus in gura si datul afara pe usa.

    Dar ce sa mai vorbesc? O arata foarte clar 1-rezultatele la alegeri si 2-datele din sondaje. Crin e pe toogan, orice ar face. Alianta cu PDL si Basescu inseamna doar 2 lopeti de pamant suplimentare peste groapa politica pe care singur si-a sapat-o.

    Sa-i fie tarana usoara!

     
    • Bendis

      31 Mai 2014 at 3:57 pm

      Nu lipsa argumentelor ma face sa tac … ci lehamitea!
      Romanii nu sunt pregatiti pentru oameni de stat … le plac tatucii, politrucii si lichelele!

      Chapeu bas, Crin Antonescu …
      Encore un fois!

       
  10. O'Pi

    31 Mai 2014 at 1:31 pm

    Desi e sambata si e ora 13:30 Antonescu nu doarme. Se modifica clima se modifica obiceiuri, e clar: traim vremuri de schimbare. Ei, si daca nu doarme zice ceva: cica nu are de gand sa candideze la presedintie :))) ciudat, parca trebuia sa candideze din partea pnl …imi zicea mie o priceputa. Deci eu nu il cred, va candida :)))) saracu, e mort de 2 ani sinca umbla liber in dimensiunea noastra

     
    • Hop si eu

      31 Mai 2014 at 1:43 pm

      Inseamna ca mai are un pic de bun simt si un strop de luciditate. Asta azi, ca pana luni cine stie ce-i mai toarna in ureche cineva ?

       
    • Bendis

      31 Mai 2014 at 3:59 pm

      Mai cauta-ma … cand cresti!

       
      • Hop si eu

        31 Mai 2014 at 5:18 pm

        Uite ce spuneai pe 28, aici undeva mai sus :”Exercitii de imaginatie nu pot sa fac! Daca altul va fi candidatul dreptei … ponta e ca si castigator! ”

        Intre timp li s-a schimbat „strategia” si esti de acord cu ea, in sensul ca e mai inteligent ca nu candideaza. Corect ?🙂

         
        • Bendis

          31 Mai 2014 at 5:57 pm

          E un dialog inutil!
          Esti libera sa crezi ce vrei!

           

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: