RSS
Imagine

Am zis !

28 Iul

nu este1

 
17 comentarii

Scris de pe 28 Iulie 2014 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

17 responses to “Am zis !

  1. Zorin Diaconescu

    28 Iulie 2014 at 2:36 pm

    Good choice!

     
    • Bendis

      28 Iulie 2014 at 2:43 pm

      My will it’s not enough! But it’s a …start!

       
  2. bulibashescu

    28 Iulie 2014 at 3:07 pm

    Și nici Predoiu sau Diaconescu…

     
    • Bendis

      28 Iulie 2014 at 3:31 pm

      Nici-nici ….. iohannis, tariceanu, macovei, catarama,

       
      • Hop si eu

        28 Iulie 2014 at 3:51 pm

        Ce e cu ăștia patru ? Nici ei, sau pe unul din ei îl vrei ?! Știi de ce întreb😀 …

         
        • Bendis

          28 Iulie 2014 at 3:56 pm

          …sa nu o mai …lungim ….
          Deocamdata doar Ghise e eligibil pentru mine!😉

           
          • Hop si eu

            28 Iulie 2014 at 6:49 pm

            Chiar n-am stiut ca e si el in zaruri, dar poate il iau si eu in calcul daca o sa ma mai misc la iarna pana la sectia de vot .

            Pe de alta parte, daca pe basescu nu l-ai considerat dar el a facut non-stop absolut tot ce i-a trecut prin cap, e la fel de inutil ca nici urmatorul sa nu-ti fie presedinte, dar el sa-si faca mendrele, oricine va fi el. Adica un fel de cainii latra – ursul merge, nu cred ca ii impresioneaza sfidarea.

            Lasa porcariile, mai bine spune ce mai fac pisoii ? Ii mai ai ?😀

             
          • pozedecat

            28 Iulie 2014 at 10:36 pm

            Sper ca n-o sa aiba doar trei voturi, adica al lui si-al nostru …

             
          • Bendis

            29 Iulie 2014 at 7:47 pm

            Care porcarii, bre? Eu doar constat!

            Bineinteles ca ii mai am! Iubire maaaaare!

            Image and video hosting by TinyPic

             
          • Hop si eu

            30 Iulie 2014 at 12:18 pm

            Tu consemnezi, dar nu mai e nimic bun de ceva vreme.
            Să le spui Norocel și Băftățel, că așa sunt ăștia doi mici 🙂

             
  3. Bendis

    31 Iulie 2014 at 11:44 am

    Pana le descarc eu cresc micutii …

    Image and video hosting by TinyPic

     
    • Hop si eu

      31 Iulie 2014 at 12:40 pm

      Love în două întruchipări🙂

       
  4. Coneliu Vasle Mezdrea

    31 Iulie 2014 at 8:13 pm

    domnilor prindem muste moarte si nu vedem realitatea. Basescu nu mai are nici o sansa, , cine va veni este clar, daca Ponta nu iese va iesi Iohanis sau Kelemen. Este simplu pentru romani l-am schimbat pe Cuza sa avem un conational . Prima generatie buna apoi s-a rumanizat asa ca este ceva cu glia !Mai am o sansa pentru Basescu daca ajunge ministru fotelor armate.Conjunctural este posibil! Sa traiti bine si sa nu uitati ca ne-am trecut la tacere mentorii de-a lungul istoriei. Acum cersim presidentia la Casa Alba si la UE . In trecut o faceam la poarta otomana sau la Moscova la tar. Alea iacta est

     
    • Bendis

      31 Iulie 2014 at 9:03 pm

      Nene Corneliu zau daca inteleg mesajul! :)))

       
      • Hop si eu

        31 Iulie 2014 at 10:32 pm

        Partial inteleg eu, zice ca din urna iese cine trebuie, ca de exemplu in 2009 jivina ticaloasa.

         
        • Bendis

          31 Iulie 2014 at 10:33 pm

          Deci ai cu „vointa boborului” e apa de ploaie??? Am pricipit!

           
          • Hop si eu

            31 Iulie 2014 at 10:37 pm

            Nu e, dar depinde vointa carei parti din popor se ia in calcul. Apoi se inmulteste prin metoda Baconschi si gata treaba, pai nu ? Ce, zice cineva ( numar consistent) ceva ?

             

Lasă un răspuns

 
