RSS
Imagine

Prostitutio in integrum

02 Sep

prostitutie1

 
13 comentarii

Scris de pe 2 Septembrie 2014 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

13 responses to “Prostitutio in integrum

  1. Erwin Lucian Bureriu

    7 Septembrie 2014 at 9:37 am

    Evident, absolut genială!

     
  2. Hop si eu

    8 Septembrie 2014 at 1:01 pm

    Ai văzut, băsescu a băgat din nou România în NATO…. deși era băgată demult de ”ticăloșii” de Iliescu și Năstase… dar el se laudă că abia acum se întâmplă de fapt, e meritul lui. Cred că până la urmă o să-și aroge și unirea de la 1859, ba chiar și pe cea de la 1600, și pe alea le-a definitivat tot el acum, eroul neamului. Că ca el nu mai e altul.

    Cred că a fost ziua porților deschise la balamuc, dar nu se intră ci se iese de acolo, de la un timp.

    Numai faza cu Schengen nu-i iese, asta e, sâc. Pentru că și acolo e nevoie de profesioniști (și diplomați) și nu mai există. El e doar un amărât de om bătrân, bolnav și incapabil de ceva bun. De băsescu zic, să-i fie clar consilierului care bagă ochiul pe aici😉

     
    • Bendis

      8 Septembrie 2014 at 3:38 pm

      :)))) POATE PAREA INCREDIBIL …DAR N-AM VAZUT! stomacul meu nu mai rezista …asa incat am (re)descoperit telecomanda!😀
      S-ar fi impus o modificare legislativa care sa prevada control psihiatric pentru toti candidatii la presedintie, iar pentru presedinte reexaminare anuala!
      Dar cin’ s-o faca! Alesii nostri cei plecati in vacanta? Vae victis!

       
      • Hop si eu

        11 Septembrie 2014 at 11:47 am

        În vacanță, unii mai puțin, alții foarte des și foarte mult.

        Și stomacul, și ficatul pot fi foarte afectate în perioada asta și în următoarea, dacă stai să te uiți mai mult decât trebuie, așa că mai bine te uiți pe sărite, o zi da și vreo 5 nu.
        De exemplu pe A3 nu mă mai uit deloc la Dana Grecu, ciudata și isterica asta care aseară era cătrănită că a primit Corina Crețu postul acela extrem de important și care ar putea să aducă bani europeni mulți în țara asta…. dar ea era neagră de supărare, liberală fiind. Deși liberalismul pnl se confundă rău de tot (și tot mai intens) cu băsismul, de câteva luni..

        Iar Ludovic Orban, care acum doi ani îmi inspira respect și încredere, se prostitua ieri pe o scenă ( și facând o scenă), fiind de un penibil absolut. Cum să mai crezi că dacă cineva îți pare azi ok și îl votezi, nu devine mâine exact inversul a ce așteptai tu de la el ? De ce să mă mai duc șă votez vreodată, adică ? Totuși, probabil că o să mă duc, tot din motive de greață și numai ca să liniștesc speranțele unor indivizi care visează la putere deși, săracii, sunt vai de capul lor.

        Băsificarea României = jigodismul plenar, ca să știe și besescu ce înseamnă…. că cică nu știe ce e aia.

         
        • Bendis

          12 Septembrie 2014 at 5:38 pm

          Politichia romaneasca e basificata … in integrum!

          Hai mai bine sa iti arat ceva frumos!
          Image and video hosting by TinyPic

          Image and video hosting by TinyPic

           
          • Bulibășescu

            13 Septembrie 2014 at 11:23 am

            Sunt simpatici frații Traian și Mircea🙂

             
          • Hop si eu

            13 Septembrie 2014 at 1:11 pm

            Incepi sa le faci poze artistice, bag de seama ? Foarte frumosi sunt, dragii de ei🙂

             
  3. Bendis

    14 Septembrie 2014 at 1:47 pm

    O buna bucata de vreme dupa ce l-am nascut pe David …al meu sot zicea ca e …simpatic, eu il vedeam rupt din soare! Asa si-acu’ … tu zici ca-s simpatici eu zic ca-s mumosi taaaare!

     
  4. Bendis

    14 Septembrie 2014 at 2:03 pm

    ARe mama trei copii!😀 Aluia mare e greu sa-i fac o fotografie ..artistica , fratiorii lui sunt mai …cooperanti!😀

     
    • Hop si eu

      15 Septembrie 2014 at 12:24 pm

      Să-ți trăiască toți trei și voi pe lângă ei. Și de azi baftă la școala, și la aia de dresaj🙂

       
      • Bendis

        15 Septembrie 2014 at 1:57 pm

        Sunt batrana , maica… am baiet de ghimnazium! :)))

         
        • Hop si eu

          15 Septembrie 2014 at 2:50 pm

          Păi de-aia am zis de dresaj :)) … să fie cu succes .

           
          • Bendis

            20 Septembrie 2014 at 7:42 pm

            Nu poate fi vorba de …dresaj! Si asta nu pentru ca nu as fi incercat! :)))

            Image and video hosting by TinyPic

             

Lasă un răspuns

 
