RSS

La multi ani, Romanie!

01 Dec

Romania

 
8 comentarii

Scris de pe 1 Decembrie 2014 în Uncategorized

 

8 responses to “La multi ani, Romanie!

  1. pozedecat

    2 Decembrie 2014 at 10:57 am

    La mine urarile sunt mai fruste :))

     
    • Bendis

      3 Decembrie 2014 at 10:39 pm

      Romania e o tara frumoasa … pacat ca e locuita!😀

       
  2. misterS

    2 Decembrie 2014 at 10:20 pm

     
    • Bendis

      3 Decembrie 2014 at 10:38 pm

      Niciodata n-am inteles de ce ni se spune ca am fi … fiinte superioare!!!

      „…Învaţă de la păsări, să fii mai mult în zbor,
      Învaţă de la toate, că totu-i trecător. ”

      http://www.citatepedia.ro/citat.php?id=24710

       
      • misterS

        7 Decembrie 2014 at 9:34 pm

        Si tout est parfait, comme je le pense
        Tout ce que l’on a vécu toi et moi,
        Malgré les doutes et les médisances
        Malgré la peur, malgré les souffrances.
        …………………………………………………

         
        • Bendis

          13 Decembrie 2014 at 9:11 am

          franceza imi „trezeste” stari contradictorii … uneori imi place mult (cum „suna”) alteori ma irita !

           
        • Bendis

          13 Decembrie 2014 at 9:19 am

          preferatul meu … Roch Voisine!😀

           
      • Bendis

        13 Decembrie 2014 at 9:26 am

         

Lasă un răspuns

 
