RSS
Imagine

NIMIC nu poate justifica crima!

08 Ian

charlie

 
22 comentarii

Scris de pe 8 Ianuarie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: ,

22 responses to “NIMIC nu poate justifica crima!

  1. Bulibășescu

    8 Ianuarie 2015 at 9:48 pm

     
    • Bendis

      8 Ianuarie 2015 at 10:36 pm

      Daca e vorba de ura, intoleranta, razbunare … atunci nu e despre religie/divinitate

       
      • Bulibășescu

        8 Ianuarie 2015 at 10:38 pm

        E vorba de idioți care folosesc religia pentru a-și justifica crimele… există de când lumea

         
      • Hop si eu

        9 Ianuarie 2015 at 5:34 pm

        Atunci luați-vă de mână și declarați în cor că dacă mâine cineva îl împușcă mortal pe Băsescu Traian o să regretați nespus și nimic n-o să justifice fapta aia… ori dacă e crimă care nu se bazează pe ceva religios ci doar pe ură simplă, e acceptabilă ?
        Sau șterge-mi comentariul din nou, ca să nu fie nepotrivită intervenția mea🙂

         
        • Bulibășescu

          9 Ianuarie 2015 at 6:36 pm

          Eu pot să spun cu mâna pe inimă că nimic n-o să justifice fapta aia – voi regreta doar dacă nu se va face dreptate reală în privința Javrei pensionare, care trebuie să fie judecată conform legii, nu conform unor instincte de răzbunare. Nu cred în vendete personale.

           
          • Hop si eu

            9 Ianuarie 2015 at 8:30 pm

            Aia ar fi o vendeta personala ? M-am lamurit. Hai ca ai raspuns „politically correct”, bravo.

             
            • Bulibășescu

              9 Ianuarie 2015 at 9:20 pm

              dar ce fel de vendetă ar fi? colectivă?

               
        • Bulibășescu

          9 Ianuarie 2015 at 7:06 pm

          În al doilea rând, nu compara „intervenția” ta de mai sus cu înjurăturile pe care mi le-ai adresat aici: https://baselandia.wordpress.com/2014/10/25/dna-ul-jucator/ și care au fost șterse de Bendis.
          Când ești mârlan, așteaptă-te să fii pus la punct…

           
          • Hop si eu

            9 Ianuarie 2015 at 8:28 pm

            :)) aia nu era injuratura, era un citat din Caragiale, stii ? Vrei sa spui ca nenea Iancu vorbea urat ? Oricum, nu te ambala ca nu isi pierde nimeni timpul cu tine, stai linistit.

             
            • Bulibășescu

              9 Ianuarie 2015 at 9:20 pm

              Nu mă ambalez, amice, ironia ta de 2 bani poți s-o păstrezi pentru cei de nivelul tău

               
        • Bendis

          10 Ianuarie 2015 at 7:00 am

          Când cineva iti zice … Happy Birthday… zici , macar din complezenta, THANKS!
          Si când te gandesti ca n-am cerut de baut …. E drept o prajitura ma … avantaja!

          Întotdeauna ai fost bine primita in casa mea…virtuala! Ti-am sters un singur comentariu … din motive intemeiate!

          Nu inteleg atitudinea ta ostila, aerul belicos!
          Putem discuta in contradictoriu , nu asta-i problema!

          E o lectie pe care probabil n-am sa o invat niciodata … MIZANTROPIA!

          Cele bune!

           
          • Hop si eu

            11 Ianuarie 2015 at 11:50 am

            Exagerezi pe alocuri si spui si niste neadevaruri dar nu are a face, nu ma deranjeaza.
            Io la discutii online nu prea mai particip, le evit si pe cele unde e consens, deci cu atat mai putin o sa ma contrez, sunt atat de inutile toate. Iar de politica m-am lasat definitiv, inclusiv de vot. Asa ca de-aia nu ma mai vezi, nu e vorba de altceva.

            PS vad ca mi-au dat dislike in draci cand am spus de basescu impuscat, ai vazut ce iertatori si buni crestini sunt cititorii tai ?😀 De pus la icoana.

             
            • Bendis

              11 Ianuarie 2015 at 9:56 pm

              Si care ar fi neadevarurile?
              ACtioneaza cum crezi de cuviinta!

               
  2. Maria Basa

    9 Ianuarie 2015 at 9:43 am

    In numele religiei s-au facut mereu crime ,amintindu-mi (din istorie)de Cruciade, de inchizitie, de suplicii la care erau supusi cei care aveau alta perspectiva de-a privi pamantul,ca planeta.Cand eram eu eleva,cu multi,multi ani in urma,invatam ca ” religia este o frana in dezvoltarea societatii”. Daca e altfel, dati-mi exemple.

     
    • Bendis

      9 Ianuarie 2015 at 12:32 pm

      As putea sa-ti dau exemple care s intareasca cele scrise de tine! din pacate ….
      Crede si nu cerceta !

       
    • Bulibășescu

      9 Ianuarie 2015 at 9:29 pm

      Tov. Marx o numea „opiul popoarelor”🙂

       
    • Bulibășescu

      9 Ianuarie 2015 at 10:14 pm

      PS Disclaimer: Nu e un argument „Reductio ad Marxum” (ca să parafrazez http://en.m.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum), ci doar o observație

       
  3. Bendis

    10 Ianuarie 2015 at 8:20 am

     
  4. Bendis

    10 Ianuarie 2015 at 10:24 pm

     

Lasă un răspuns

 
