RSS
Imagine

Tradare, tradare da’ sa stie Nutza

06 Feb

CHICKEN

 
6 comentarii

Scris de pe 6 Februarie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , ,

6 responses to “Tradare, tradare da’ sa stie Nutza

  1. Bendis

    12 Februarie 2015 at 8:15 am

    Image and video hosting by TinyPic

     
    • Aliosa

      13 Februarie 2015 at 11:43 am

      La Multi Ani, cui ???
      La multi ani de ………………..PUSCARIE
      lui Nutzi sau si ” cocoselului ” din imaginea postata ???
      Pentru foto si curaj, sincere felicitari ! 🙂

      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

       
      • Bendis

        14 Februarie 2015 at 7:35 am

        😀 Eram nedumerita …. la tine pr blog nu a mers sa postez imaginea, asa ca am pus-o aici😀
        Desi nu merita …protocolu’ … nu le-ar strica sa fie multi ani…de puscarie!
        Week-end placut iti doresc!

         
  2. acuvio

    13 Februarie 2015 at 9:27 pm

    si a luat o pauza, mediteaza la viitoarea garderoba ca de bani nu o sa duca lipsa🙂

     
    • Bendis

      14 Februarie 2015 at 7:35 am

      La cum instrumenteaza procurorii dosarili e posibil sa nu fie o pauza prea lunga!😀

       

Lasă un răspuns

 
