RSS

In memory of my father

20 Iun

You are in my heart forever!
Rest in peace!

 
7 comentarii

Scris de pe 20 Iunie 2015 în Uncategorized

 

7 responses to “In memory of my father

  1. Bulibășescu

    20 Iunie 2015 at 6:24 pm

    Dumnezeu să-l odihnească

     
  2. Hop si eu

    29 Septembrie 2015 at 9:00 pm

    Mai revii din vacanta sau ai pus afacerea in cui definitiv ? Ca toamna asta imi aduce chef de comentat si aici mi-e cel mai bine…. politic vorbind. Promit sa nu ating subiecte sensibile gen noul PNL😀, ma rezum la basescu, Pora, Igas, alte gunoaie…. hai, ca la asa postare decenta nu am cum sa ma desfasor. Mami…. te rabda pe tine inima sa nu mai zici nimic, cand se petrec atatea lucruri demne de huiduieli ? Chiar nu mai gasim un subiect de tocat la unison ?🙂

     
    • Bendis

      7 Octombrie 2015 at 2:30 pm

      Cand vine vorba de … „sentinte definitive” … ma abtin!
      Afacere daca a fost …. a fost una paguboasa pentru mintea si sufletul meu!
      Incerc sa devin …. ZEN …asa incat cred ca am pus jucariile in pod!
      Ma gandesc la un altfel de blog …. total diferit de baselandia!

       
      • Hop si eu

        7 Octombrie 2015 at 8:51 pm

        Bine, atunci nu mai zic nici eu nimic, oricum sunt atat de multe si de grave ca nu stii cu ce sa incepi si cand o sa poti sa te opresti. Si la final te trezesti ca oricum mersul e dictat cumva, de undeva, si tu doar te lupti aiurea cu un sistem defect (de dicoace si de dincolo de granite).
        Dar nu gandi ca a fost pagubos sa postezi, au avut toate un rost la vremea aia, ai incercat sa arati niste anomalii si chiar erau vremuri de atitudine si de asteptari. Acum nu mai e cazul, ca nici macar nu mai ai alternativa. Poate o sa mai apara candva, dar acum nu.
        Fa-te zen atunci🙂 , cred ca ai si inceput un pic din moment ce te retii sa mai spui ceva, cand colcaie de baseli oribile in toate directiile… dar dupa cum vezi se pare ca e mereu loc de mai rau, sa nu disperam zic.

         

Lasă un răspuns

 
