RSS

Inchis pentru inventar!

20 Iun

 
7 comentarii

Scris de pe 20 Iunie 2015 în Uncategorized

 

7 responses to “Inchis pentru inventar!

  1. Bulibășescu

    22 Iunie 2015 at 9:38 pm

    Ți-a ieșit un Băsea în plus la inventar? 😄

     
    • Bendis

      26 Iunie 2015 at 5:00 pm

      N-am nimic cu neamul lui😀
      Eba face copii frumosi,sa speram ca vor sti sa editeze mai mult decat … cateva fraze

       
      • Bulibășescu

        26 Iunie 2015 at 5:03 pm

        Păi „pot să fie oameni care nu vor să vorbesc” mai mult decât câteva fraze😀 Important e să iasă bani din vânzări anterioare😉

         
        • Bendis

          26 Iunie 2015 at 11:24 pm

          Sa creasca mari sa-i duca bunicului cel chior … un scaun electric😀

           
  2. Hop si eu

    8 Iulie 2015 at 10:15 am

    Cand vii din vacanta (presupun) da si tu un semn catre mine pe mail, pliz, ca eu am incercat spre tine dar imi da cu eroare, s-o fi suparat de long time no see… Sa traiesti🙂

    P.S. plozii ebei nu-s frumoşi, bre, sunt nişte mici tătari de ambe sexe care vor semăna cu bunicul lor la tupeu, când se fac mari. Ce naiba…

     
  3. Hop şi eu

    24 August 2015 at 12:02 pm

    Liber la comentarii ?
    Bravos, mie mi se sensibilizase rău de tot ficatul la un moment dat, se depaşiseră toate limitele, după aparenţe n-aş fi crezut vreodată că e posibil aşa ceva… Între timp am găsit antidotul, slavă Domnului.

    Oricum nu mai e nimic de făcut, au fost demontate toate miturile şi realitatea crudă ne-a înfrânt. Sau noi pe ea ? 😉

     

Lasă un răspuns

 
