RSS

Izmenirile unui plagiator la ceas de … demisie!

04 Noi

„Sper ca depunerea mandatului meu şi al Guvernului să satisfacă aşteptările celor care au protestat şi să revenim cât mai rapid la raţiune şi la soluţii raţionale pentru ceea ce e de făcut în România.” – victor viorel ponta

URNA3

„Nu este credincios faţă de nimeni şi de nimic cel ce-şi poate trăda tovarăşul de trudă.” – Antoine de Saint-Exupery

http://www.mediafax.ro/politic/crin-antonescu-a-demisionat-din-functia-de-presedinte-al-senatului-si-cere-demisia-lui-ponta-ponta-despre-demisia-lui-antonescu-s-a-sinucis-12194705

 
5 comentarii

Scris de pe 4 Noiembrie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

5 responses to “Izmenirile unui plagiator la ceas de … demisie!

  1. Bulibășescu

    4 Noiembrie 2015 at 2:46 pm

    Sper să fi scăpat pentru totdeauna de izmenirile plagiatorilor și de plagiatele izmenitorilor

     
    • Bendis

      4 Noiembrie 2015 at 2:52 pm

      Ei, as! Pe margine se incalzeste predoiu, dragnea, zgonea, blaga, alinutza, tradiceanu, kelly hunor si marele basea!
      Interesu’ national n-a murit! a fost predat din …mana in mana , sa se ajunga la to(n)ti!

       
  2. Bulibășescu

    4 Noiembrie 2015 at 4:42 pm

    Nici un mesaj de LMA de ziua lui Bășilă? Eu aș avea o dedicație (de la Paraziții) pentru dânsul:

     
    • Bendis

      4 Noiembrie 2015 at 4:48 pm

      Io am vrut sa io fac personel …. de URAre , zic! N-am avut sorti de izbanda cu doua din conturile mele …. asa ca am recurs la al 3-lea!
      Reiau aicisea ce-am zis la ‘mnealui pe pagina …
      La multi ani in inchisoare!

      Sa-i mananc coliva e un vis prea frumos!

       
      • Bulibășescu

        4 Noiembrie 2015 at 7:03 pm

        :))) Pe contul de feisbuci al Marelui Cârmaci, Zis și Javra Ordinară?

         

Lasă un răspuns

 
