RSS

Un bufon si salariul lui nesimtit!

31 Ian

Intrebat ce crede despre decizia opozitiei de a intra in greva parlamentara, boc a raspuns …”această decizie este imatură şi iresponsabilă. Când ai o slujbă pentru care eşti plătit, trebuie să îţi faci datoria. Nu e ca la grădiniţă, eşti supărat, îţi iei jucăriile şi pleci acasă. Este un demers lipsit de consistenţă”
http://www.realitatea.net/boc-despre-greva-parlamentara-opozitia-se-comporta-ca-la-gradinita_909061.html

Inca nu am aflat pentru ce este platit boc ….  E un fel de „one-man show” … bufon, sluga credincioasa, mim, cosas, lopatar, paharnic,  etc.

 
100 comentarii

Scris de pe 31 Ianuarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

100 de răspunsuri la „Un bufon si salariul lui nesimtit!

  1. tzeapaluivlad

    31 Ianuarie 2012 at 5:52 pm

    Bufonul regelui…hmmm..problema ca pana si bufonu s-ar simti jignit de un asemenea personaj…

     
    • Bendis

      31 Ianuarie 2012 at 5:56 pm

      Categoric!!! Bufonii erau oameni inteligenti …. care sub masca glumei …. ii tranteau multe adevaruri regelui ….
      boc e doar un cabotin …in tot ceea ce face!

       
  2. acuvio

    31 Ianuarie 2012 at 8:02 pm

    Nici măcar regele de la Cotroceni nu mai zâmbeşte când îl vede 🙂

     
    • bmarinescu41

      31 Ianuarie 2012 at 8:32 pm

      Regele de la Cotroceni i-o cloceşte!Îl va face „ţapul ispăşitor” ca să iasă el „basma curată”!!!
      Curând,curând,i-o trage rău de tot!!!

       
      • Taticu' Funny cel Energetic

        31 Ianuarie 2012 at 9:35 pm

        :))))

         
  3. Mirela

    31 Ianuarie 2012 at 8:57 pm

    Pai sigur, dupa parerea lui opozitia trebuie sa stea acolo doar pe post de decor, de trei ani incoace absolut niciun amendament la nicio lege nu a fost macar discutat….tot ce vine de la opozitie e respins din start, dar macar de fatada se cheama ca puterea are oponenti. Da frumos la imagine afara si lasa impresia ca totul e normal in plan politic.

     
  4. Taticu' Funny cel Energetic

    31 Ianuarie 2012 at 9:36 pm

    L-ati vazut mai mic si va luati de el. Asta nu numai ca face pentru ce e platit, dar face si chestii pentru care nu incaseaza nimic suplimentar. Duce ceiuc la oameni de exemplu

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      31 Ianuarie 2012 at 9:40 pm

      Mama, tata, sor’meo, zau, io vorbesc singur dincolo?
      io vorbesc, io aud?

       
      • Mirela Sora lui Jack

        31 Ianuarie 2012 at 9:43 pm

        unde dincolo, Jackie brother ?! ia sa-ti luam urma, stai un piculet….

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 9:46 pm

          la postarea de ieri. Vine omul din rataciri, si familia ioc

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            31 Ianuarie 2012 at 10:00 pm

            Ai adus ceva din rataciri ?

             
          • Mirela Sora lui Jack

            31 Ianuarie 2012 at 10:28 pm

            :)))) lasa-l tata sa respire, ca si eu l-am intrebat de cadouri si e gata sa plece din nou, pe chestia asta… saracu’, zice ca a nimerit in familia Adams, ceea ce este atat de departe de adevar 😀

            Jackie, noi toti te iubim si ne bucuram ca te-ai intors acasa, sa stii…. zau >:)<

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:39 am

            Oooooo! Fiule! Bine ai revenit! Tucu-te-as! :*

             
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        31 Ianuarie 2012 at 9:57 pm

        Welcome iti zice taticu’

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 10:28 pm

          multumesc, tata. stiam ca ma pot baza pe tine.
          N-am adus nimic, sau e surpriza. Sa-mi despachetez lucrurile, poate mi le spala mama, sau masina, sau cineva

           
          • Mirela Sora lui Jack

            31 Ianuarie 2012 at 10:30 pm

            pe mine sa nu te bazezi, ca eu merg la scoala si apoi am lectii…. vezi la mama 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            31 Ianuarie 2012 at 10:33 pm

            Te ajuta mama, eu sunt asa cum m-ai lasat…tot ma doare spatele

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            31 Ianuarie 2012 at 10:53 pm

            Femeie, sa-mi coaca ochiu’ de nu sunteti stranii rau.
            Bine, ma duc la dus, daca insisti, da’ sa gasesc masa pusa, sor’meo, ca te lipesc de perete.
            La ce inveti? la ce sa-ti foloseasca scoala? asculta, fata, de unul mai matur ca tine….

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:41 am

            :)) asta imi aduce aminte de copilarie…mama ii dadea tatalui o sarcina, el o transfera fiului …iar fiul lu’ mie ….si eu (bineinteles !) lu’ mama !!! 😀
            Ada-le fiule! ca le spala masina …:D

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            1 Februarie 2012 at 8:48 am

            S-a intors lumea cu susul in jos. Pe vremea mea tatal ii dadea mamei o sarcina…

             
            • Bendis

              1 Februarie 2012 at 8:49 am

              inca functioneaza cuvintele cheie … am vrut sa-ti verific…vigilenta!:D

               
          • Mirela Sora Fratelui

            1 Februarie 2012 at 2:16 pm

            mami, era un fel de circuitul sarcinilor in natura 🙂 🙂

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 2:21 pm

            Bine ca mi-am facut copii! Daca nu mai reusesc sa ma inteleg cu tatal vostru …macar cu voi! 😀

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 10:36 pm

          bine ca va fofilati, sunteti la fel cum v-am lasat, sa-mi coaca ochiu’ daca nu….
          nu stiu de ce, de departe, eram patruns de nostalgie, si pareati familia ideala.

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            31 Ianuarie 2012 at 10:40 pm

            Welcome to the real world 🙂

             
          • Mirela Sora lui Jack

            31 Ianuarie 2012 at 10:49 pm

            Doamne fereste, cum sa-ti coaca ochiul ?! Iti dai seama cat costa tratamentul ? Jackie, stai si nu trage concluzii gresite, e mai bine sa ti se para rau si sa ai surprize placute, decat invers… stai sa vina mama, ca ea stie cum sa te convinga. Eu cum sa te rasfat, vrei sa-ti pregateasca sora ta ceva bun, pana iesi tu de la dus ? Hai, ca incet-incet ne acomodam noi, ai sa vezi…

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 10:47 pm

          aha, deci sa plec inapoi. Daca de departe pareti mai frumosi…. 🙂

           
          • Mirela Sora lui Jack

            31 Ianuarie 2012 at 10:52 pm

            nuuuu… noaptea e un sfetnic bun, maine ai sa gandesti altfel…. of, unde o fi mama ?!

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:42 am

            Doamne feri! Cum sa pleci? Nici n-am vazut prea bine ce culoare au ochii tai! 😀

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 10:56 pm

          Sor’meo, io ti-am zis ca si-a facut un amant. Prea lipseste.

           
          • Toma Socru Funny cel Energetic

            31 Ianuarie 2012 at 11:14 pm

            Mai bea cateodata. Poate ca a exagerat si a adormit. Daca nu apare nici maine facem sedinta

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:43 am

            La asa ceva chiar nu ma asteptam din partea ta, fiule !

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:43 am

            Taticule , chiar era necesar sa spui asta? 😛

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            1 Februarie 2012 at 8:47 am

            Iti e frica de sedinta, clar 🙂

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:48 am

            Mie? Nu!!!
            Eventual tie …. ca prea pleci dupa paine … 😛

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            1 Februarie 2012 at 9:34 am

            Datorita mie apar frimiturile, daca paine nu e nimic nu e

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 9:47 am

            Deci … de iubire nici poveste! 🙂 🙂

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            1 Februarie 2012 at 10:10 am

            Iubirea trece prin stomac.

             
            • Bendis

              1 Februarie 2012 at 10:16 am

              Multe trec prin stomac ….
              Nu intotdeauna imi plac zicerile populare! 😀

               
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 11:19 pm

          a, s-a apucat de baut, intre timp? halal. Tu ai invatat-o? Bre, tata….
          Lasa, ca o aduc eu de pe unde e. Cred ca-i prin vecini, sunt sigur de fapt, dar, conform onoarei familiale, fa-te ca nu stii, ca si tu ai fost la vecine….

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            1 Februarie 2012 at 8:20 am

            Da, ma cheama des pentru ca sunt bun instalator. Umblu la tevi. Sunt spiridusul tevilor. Nimic nu e cum pare.

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:44 am

            Multumesc, fiule! Stiam eu ca ma pot baza pe tine! 😀

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          1 Februarie 2012 at 5:19 pm

          mi s-au uscat blugii? ca vreau sa ies diseara, nu ma intereseaza care mi i-ati spalat.

           
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 5:31 pm

            sa inteleg ca nu primesc pupici drept recompensa! 😦

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          1 Februarie 2012 at 5:34 pm

          ba da, primesti pupici, bineinteles.
          Sunt uscati?

           
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 5:37 pm

            si calcati…!
            Deci primesc dublu! 😀

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            1 Februarie 2012 at 5:47 pm

            blugii nu se calca!

             
            • Bendis

              1 Februarie 2012 at 5:50 pm

              Stiu …fiule…te-ai obisnuit sa-i pui sub saltea!
              Nu mai e cazul…acum esti acasa! 😀

               
          • Jack Fiul Ratacitor

            1 Februarie 2012 at 5:53 pm

            Blugii nu se calca!!! Indiferent cum, blugii nu se calca!
            Numai cocalarii calca blugii 😀 Maica, te-ai stricat?

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 6:49 pm

            Fiule! CUm adic sa ma stric? :))
            Foarte bine …nu-i calc … nici nu-mi place „distractia” asta! 🙂

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              1 Februarie 2012 at 8:36 pm

              Vezi, mama, ce mult te iubesc? te-am eliberat, si te-am scapat de o grija.
              Dar pe unde umbli, mamuca?

               
          • Jack Fiul Ratacitor

            1 Februarie 2012 at 8:39 pm

            vezi mama cum te iubesc eu? te-am scutit de calcat.
            Dar pe unde umbli?

             
            • Bendis

              1 Februarie 2012 at 9:28 pm

              Nu stiu daca te-a pus la …curent tatl tau …
              Tu mai ai un frate …vitreg …. imi mananca zilele …. 😀

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                1 Februarie 2012 at 9:46 pm

                Cum adica, mama, cum adica am un frate vitreg? Ce s-a intamplat, cine, cum? cand?
                ps. vezi ca trebuie sa gasesti vreo 3 comentarii de ale mele in spam, nu stiu ce s-a petrecut cand erai plecata….

                 
  5. Mirela

    31 Ianuarie 2012 at 9:41 pm

    Au inceput sa-i ceara capul si Blaga & alti pedelei, cred ca luna februarie o sa fie mai friguroasa pentru boc decat pentru noi… nu ca ar rezolva ceva demisia lui, dar e atat de binevenita… cu pasi mici-pitici, pana la victoria finala 😀

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      31 Ianuarie 2012 at 9:59 pm

      Da, da. Iti amintesti ca Blaga era dusmanul de moarte al lui basescu in urma cu ceva luni ? De aia l-a si pus la Senat, ca sunt dusmani pe viata si pe moarte. Asa si cu boc, doar fum

       
      • Mirela Sora lui Jack

        31 Ianuarie 2012 at 10:21 pm

        hmm …..

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          31 Ianuarie 2012 at 10:30 pm

          Pai ce naiba, nu sunt nascut ieri…tin minte ce a fost si acum un an. Plus ca..basescu atunci cand rade un om il rade pur si simplu, nu gace anunturi in acest sens. E joc de glezne, doar pentru a sustine teoria ca basescu vrea sa il dea jos dar boc se impotriveste. Hai sa o luam si altfel, misca cineva din pdl in fata lui basescu ?

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            31 Ianuarie 2012 at 10:31 pm

            v-ati si gasit cine sa fie erou, Boc. Asta nici n-are stofa, mosule!

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            31 Ianuarie 2012 at 10:32 pm

            Erou ?

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            31 Ianuarie 2012 at 10:35 pm

            pai nu voi, ca sunteti parintii mei, adica destepti, implicit.
            Aia care au timp sa creada ca boc ii tine piept lui basescu.

             
          • Mirela Sora lui Jack

            31 Ianuarie 2012 at 10:36 pm

            da, dar alta data nu era lumea in strada si nici prin presa straina nu se scria ce se scrie azi despre javra…. adica macar sub presiunile astea noi, mici dar constante sa cedeze. Nu stiu ce sa zic, dar vine din prea multe directii mesajul, ca sa se mai faca basescu ca ploua…. zic.

             
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    31 Ianuarie 2012 at 10:08 pm

    Ce mai face oare Talmacean ?

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      31 Ianuarie 2012 at 10:30 pm

      ah, l-am intalnit pe Talmacean…. nu va spun pe unde, in ratacirile mele. Era deghizat in Michael Jackson din Thriller si speria oamenii…..

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        31 Ianuarie 2012 at 10:31 pm

        Daca l-ai intalnit si ala mai traieste nu ai scuze 🙂

         
  7. Jack Fiul Ratacitor

    31 Ianuarie 2012 at 10:33 pm

    tata, eu ma uit dupa femei, daca pierdeam timpul sa-l omor pe ala, ratam o bruneta buna

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      31 Ianuarie 2012 at 10:39 pm

      Poze cu bruneta ? Detalii picante ? Numar de contact ?

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        31 Ianuarie 2012 at 10:48 pm

        acum vrei sa impartim si femeile? tata, nu se cade. Plus ca te vede mama, fii si tu mai discret, ce naiba, uiti ce m-ai invatat?

         
        • Toma Socru Funny cel Energetic

          31 Ianuarie 2012 at 11:12 pm

          Chitrosule , nimic nu ai imparti. Gasesti tot felul de motive

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            31 Ianuarie 2012 at 11:16 pm

            bine, tata, adu paharu’ncoa, sa-ti torn vodca, sa nu mai mârâi. Oricum esti prea batrân pentru femei, lasa-ma pe mine sa tin stindardul sus. Eventual le pot filma, si aduc filmele acasa. Deal?

             
          • Toma Socru Funny cel Energetic

            31 Ianuarie 2012 at 11:56 pm

            No deal

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:46 am

            Vezi , fiule !! eu nu iti cer asa ceva! Ti le las tie pe toate…. 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            1 Februarie 2012 at 8:51 am

            Ai grija, ce pare moka e mult mai scump. Daca ti le lasa tie este clar ca doreste altceva la schimb.

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 8:54 am

            PAi daca tu nu ma cunosti, atunci cine? 😀
            Un baiat asa fain si comunicativ trebuie sa aiba niste prieteni pe masura! 🙂 🙂

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            1 Februarie 2012 at 5:20 pm

            atunci ce vrei? strecoara-mi la ureche, ca nu mai inteleg.

             
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 5:33 pm

            Vedem noi mai incolo! 😀
            Acu’ vreau sa te studiez….sa ma minunez cat ai mai crescut. :d

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            1 Februarie 2012 at 5:37 pm

            k, mama, admira-ma, nu ma trage de urechi. Sunt dur cum sunt barbatii, tata nu-i asa?

             
  8. Mirela Sora Fratelui

    31 Ianuarie 2012 at 11:30 pm

    Mama, pentru cand o sa revii : eu trebuie sa ma mut la o colega pentru un timp, stii ca incep tezele si avem de tocit. Tu ai grija cum te descurci cu astia, daca vezi ca se ingroasa gluma da un bip si vin acasa sa vedem care e situatia. Dar apropo, unde ai umblat azi toata ziua, ca uite ce se petrece in lipsa ta ? 😦 Hai pa, mai vorbim noi…

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      31 Ianuarie 2012 at 11:55 pm

      io-te, tata, de cand e atata democratie la noi in casa? Sora se muta de capul ei? La o colega, hai?
      Mai bine misca si pune masa, sor’meo,ca jar mananci. N-auzi ca scoala n-a facut om pe nimeni?

       
      • Toma Socru Funny cel Energetic

        31 Ianuarie 2012 at 11:58 pm

        Tu o crezi ca pentru scoala se muta ? Ce naiba

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          1 Februarie 2012 at 5:27 pm

          Tata, nu v-ati ocupat de educatia ei? Cum adica? Cum nu pentru scoala se muta?
          Atunci pentru ce?????

           
      • Mirela Sora Fratelui

        1 Februarie 2012 at 2:20 pm

        ma bucur mult pentru suportul pe care mi-l aratati… atata intelegere ma impresioneaza pana la lacrimi

         
    • Bendis

      1 Februarie 2012 at 8:47 am

      Fiica mea …nu cred ca era necesar sa te muti …
      Ce pot eu sa zic? SCoala are prioritate! 😀
      Te astept la o cafeluta !

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        1 Februarie 2012 at 8:49 am

        Scoala are prioritate se traduce asa : trebuie sa te opresti sa te uiti cum trece.

         
      • Mirela Sora Fratelui

        1 Februarie 2012 at 2:25 pm

        vin, mama, te anunt din timp si aduc si o visinata la ea….

         
        • Bendis

          1 Februarie 2012 at 2:26 pm

          Daca aduci si-o praji … n-am sa ma supar! :*

           
          • Mirela Sora Fratelui

            1 Februarie 2012 at 2:45 pm

            s-a facut :*

             
  9. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    1 Februarie 2012 at 10:36 am

    Cum ar fi sa fie comasate in vara ? In iulie sau in august de exemplu. Orasele sunt mai antibasescu decat satele. Iar vara astia de la oras mai pleaca prin concedii. Se pare ca legea fost declarata neconstitutionala pentru ca nu poti prelungi cu mai mult de 3 luni mandatul alesilor locali. Daca se adevereste inseamna ca alegerile pot fi comasate, dar nu in noiembrie.
    Altfel e e bine. Cei din pdl vor sa il dea jos pe boc, udrea se cearta cu Berceanu. Blaga il musca de cur pe boc. Toate asta ca sa isi poata vedea basescu de ale lui

     
    • Bendis

      1 Februarie 2012 at 10:47 am

      E greu de tinut pasul cu toate urzelile care se tes.
      Daca C.C. se leaga de acest aspect … si-a pierdut „sansa” de a mai spala un pic din rusinea …altor decizii extrem de controversate.
      Dar… traim in Romania si …orice e posibil.
      Basescu face ce stie e cel mai bine….isi ia aerul de Zeus … tuna si fulgera impotriva…politicienilor …

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        1 Februarie 2012 at 10:55 am

        Roberta deseneaza colegii conform sondajelor. Si declara asta public. Nu au treaba astia, ii doare fix la cur deocamdata cel putin. Nu stiu ce efect are ce a facut opozitia dar ii aplaud. Macar incearca ceva. Ca sa dai gol trebuie sa tragi la poarta in primul rand. Poate ca nu esti suteur de temut, dar poate greseste portarul lor. Largi perspective si inguste posibilitati 🙂

         
        • Bendis

          1 Februarie 2012 at 11:27 am

          Impartasim aceleasi …sentimente… 😀
          Si eu cred ca initiativa celor ” 3 crai” a fost necesara. Mi s-au parut articulate … interventiile lor … mai putin cea a micutului Dan Constantin.
          Din cate am inteles a avut o expunere si Victor Alicstar … febletea noastra! 😀 … Parvulescu si Voinea …alte doua voci credibile ….!

           
    • Jack Fiul Ratacitor

      1 Februarie 2012 at 5:24 pm

      ca sa va zic din peregrinarile mele. Ca n-am vrut sa zic totul dintr-o data.
      Asta se stia de luni.
      Se asteapta motivarea CCR in decizia de neconstitutionalitate a comasarii alegerilor.

      1) Daca neconstitutionalitatea este din cauza ca nu se poate prelungi mandatul alesilor locali pana in toamna, atunci vom avea alegeri locale in vara, si daca si UDMR vrea alegeri anticipate, vom avea comasate in vara, locale + parlamentare.

      2) daca neconstitutionalitatea are ca motiv comasarea in sine, atunci alegeri la termen: locale in iunie, parlamentare in noiembrie.

      Astea sunt cam singurele variante.

       
  10. Bendis

    1 Februarie 2012 at 11:32 am

    Interesant mi s-a parut …puncul de vedere a lui Frunda vis a vis de suspendarea presedintelui….

     
  11. Mirela Sora Fratelui

    1 Februarie 2012 at 2:02 pm

    Comasate in vara ar insemna sa ii tina si pe ei toti in tara, ceea ce nu cred ca ii aranjeaza. Deci, nu.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      1 Februarie 2012 at 5:26 pm

      ba, sor’meo, n-ai fost suficient la scoala, sa vorbesti cand oi fi mare, alea sunt variantele, citeste mai sus 😀

       
      • Bendis

        1 Februarie 2012 at 5:34 pm

        Fiule, nu crezi ca esti cam dur cu surioara ta? 😀
        Cat esti tu de inalt eu tot ajung la urechile tale 😀

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          1 Februarie 2012 at 5:39 pm

          nu-s dur, am zis, sunt ca barbatii cu femeile. Asa am invatat pe unde-am fost.

           
          • Bendis

            1 Februarie 2012 at 5:51 pm

            Mama si sora trebuie sa aiba statut special….
            Si…daca vrei sa stii nu toate fetele o sa-ti admire stilul asta de …dur! 😀

             
  12. Mirela

    4 Mai 2012 at 11:14 pm

    amintirile ma chinuiesc cand revin pe aici…. cum mai trece timpul asta ca nebunul 🙂

     

Lasă un răspuns

 
