RSS

Ia de la basescu !

09 Feb

 
83 comentarii

Scris de pe 9 Februarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

83 de răspunsuri la „Ia de la basescu !

  1. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 12:15 pm

    Vad ca a inceput Ponta sa stie sa vorbeasca.

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 12:23 pm

      E bine ca a ales sa citeasca. Mi se pare un discurs bun … si tonul este …neutru !

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 12:29 pm

        Politica. La urma urmei pe mru nu il poti lua ca pe boc.

         
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 12:24 pm

      un pic conciliant pe alocuri

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 12:30 pm

        Mie imi place asa, altfel suna a Antena

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 12:34 pm

          intre isterie si blegeala exista un mijloc, cel just 😉

           
      • Bendis

        9 Februarie 2012 at 12:35 pm

        😀 Eu cred ca sub …condescendenta asta … se ascunde si o ironie fina …pe care mru o sesizeaza …

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 12:37 pm

          nu-l simt condescendent, ci aproape bleg

           
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 12:40 pm

            Fiule, daca citeste …. e clar ca au cantarit bine cuvintele….
            Il vom putea analiza pe bucatele…. sunt multe informatii ….
            In general un discurs lung poate aluneca spre plicticos. ZIc ca nu e cazul astuia!

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 12:46 pm

          nu te plictisesti tu, ca te intereseaza, fii sigura ca romanul mediu e absolut neinteresat.
          Dincolo de asta, e blegeala, sincer. Si nici final n-a avut 😉

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 12:47 pm

            Discursul a fost mai mult politic, nu pentru oameni. Si eu l-am perceput ca ironic.

             
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 12:48 pm

            Finalul a fost ca …i-a aruncat manusa…. 😀

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 12:51 pm

          cainii latra, caravana trece, cam asa suna.
          Nu-s pentru lipsa de eleganta si de decenta in politica, dar a fost oarecum dezlanat.
          In fine, asa vad eu. Si am ascultat foarte atent.

           
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 12:54 pm

          nu-mi place mai deloc Chireac, dar zice destul de apropiat de ce cred eu.

           
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 1:00 pm

            il gasesc din ce in ce mai plictisitor pe Chireac … are niste idei pe care le tot …rostogoleste …

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 1:06 pm

          ti-am zis ca nu-mi place, mama. Mi se pare chiar sinistru personajul. De chireac zic. Insa daca si el a simtit cam la fel…. Nu ca as avea nevoie sa-mi validez parerile, dar Ponta a fost prea PRIETENOS.

           
  2. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 12:38 pm

    si nu mi-a scapat nici aia cu alegerile de la toamna….
    Hm. Ar fi mai coerent sa aiba o pozitie comuna….

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      9 Februarie 2012 at 12:48 pm

      A spus probabil. Si probabil ca mai la toamna sunt sperante de alegeri, cel putin.

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 12:52 pm

        ah, bine, sigur, la toamna oricum, ideea e ca liberalii zic non stop anticipate. Vine asta si zice toamna. Or participa pe rand.

         
  3. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 12:53 pm

    sunt mai dur azi, nu-mi prieste sa ma trezesc de la 5 ca sa dau de mancare la gaini, apoi la vite pe frigul asta…

     
  4. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 12:57 pm

    Se poate interpreta si ca mai bine nu zicea nimic. Si te poti intreba de ce a considerat ca trebuie sa spuna ceva. Oricum, nu avem noi treaba cu asta… noi suntem cu jos basescu. Si latram si noi tot la caravana care trece.
    Culmea ar fi ca guvernul asta sa nu treaca.

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 1:03 pm

      Stiam amandoi ca nu va fi atinsa aceasta…culme! 😀
      S-au asigurat atat pres edintele cat si mru .. :)))

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 1:06 pm

        Nu stiu. Eu nu sunt inca 100% convins ca trece. Toate semnele arata ca trece, stiu. Dar nu exclud posibilitatea ca baseascu sa doreasca sa se mai joace un pic.

         
        • Bendis

          9 Februarie 2012 at 1:09 pm

          La trecutul nominalizatilor… nu ar avea motive sa treaca… dar … Romania e mereau …altfel … 😦

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 1:19 pm

            Depinde de cat a baut basescu la urma urmei. Adica una peste alta ne-au dat jucarie. Ca de schimbat nu s-a schimbat mai nimic. Oricum pentru ei e mai greu de controlat asa, sunt mai multi pe fir. Adica e un inceput de democratie cum ar veni 🙂 Si ma mai bucura ceva, aia de afara au inceput sa devina vocali cu privire la evoutia lucrurilor aici. Si nu sunt deloc laudativi.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 1:21 pm

              aici da, foarte bine.Desi nu stiu daca se preocupa de-adevaratelea, sau doar asa…. un fel de politete 🙂

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 1:31 pm

            Daca vorbesc despre asta inseamna ca ii preocupa un pic. Ori macar incepe sa ii preocupe. Stiu ca asta nu foloseste, sunt chestii de durata.

             
  5. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 12:58 pm

    si din cate vad pe FB (unde am o lista foarte diversa ca si culoare politica, nu doar dintr-o parte), lumea i-a receptat discursul ca „dubios”, pana la „infrangere sigura”…. Si astia-s aia proUSL

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 1:02 pm

      :)) yeah right!

       
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      9 Februarie 2012 at 1:02 pm

      Se poate interpretat si asa. Si sunt convins ca asta va sustine propaganda. A spus deja Nicolicea ca saluta pozitia PSD. 🙂

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 1:04 pm

        pai….. era oarecum de asteptat. Pozitia aia nu a fost ostila.
        Poti fi ostil si ferm si cu eleganta.

         
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:01 pm

    Ce mi se pare ca imagine este ca de boc faceau misto iar pe asta il iau in serios. Si daca vor confirma aceasta imagine inseamna ca dau legimitate

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:03 pm

      pai da, si mai zicea cineva „mai avea putin sa-si ceara scuze ca nu-l voteaza.”
      Ok, nu-l iei la misto, dar nu ti-e nici prieten, in contextul asta. Ca altfel derutezi electoratul, care si asa e turmentat de multi ani….
      Coerenta, coerenta, coerenta…. sfant cuvant.

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 1:06 pm

        A fost destul de submisiv fata de mru, corect

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 1:08 pm

          atata tot ii reprosez. Si-mi pare rau
          😦
          Sa-si revina.

           
  7. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 1:12 pm

    hihihi „Pe cine mai aud ca cade pe spate, mestecand cuvantul „tineri”, il trimit sa se inscrie in UTC.”
    (nu-mi sariti in cap pentru cacofonie, e un citat, nu-s eu ala care a spus aia, dar e haios spus)

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 1:14 pm

      Un guvern in care media de varsta e sub 40 ani …. :))

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 1:16 pm

        Generatie precoce

         
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      9 Februarie 2012 at 1:15 pm

      Sa nu se sara niste etape. Intai pionieri

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 1:17 pm

        soimii patriei, te rog tata 🙂

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 1:20 pm

          Uitasem 🙂 Pe vremea mea nu erau soimi. Am prins pionieri doar.

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 1:22 pm

            cum asa, tata? Da’ cati ani ai??? 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 1:23 pm

            Sunt desprins de ploaie de pe columna lui Traian

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 1:40 pm

            de pe columna cuuuuuuuuuuuuuuuuui?
            😛 glumesc, nu da, stiu ca nu se vorbeste nepoliticos cu parintii 🙂

             
  8. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 1:16 pm

    Iaca, postare pe peretele lui Victor Ponta: „SINT VOTANT DE STINGA .
    SLABUT DISCURS D-le Victor Ponta .
    AS FI VRUT UNUL MAI SCURT , CONCIS SI ACID
    * si fara prea multe politeturi/ zimbete prin sala . ca reprezentati acolo pe cei multi si ncajiti … vreo 80 -90 % acolo …

    prea putin punctat . spre final …”

    Eu nu-s votant de stanga, sunt simpatizant liberal, dar tot cam asa am simtit si eu. Si cred ca poti fi ferm fara sa fii isteric sau mitocan. Adica se putea si altfel de discurs.

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      9 Februarie 2012 at 1:22 pm

      Se putea, normal. Dar eu compar cu ce a mai facut Ponta pana acum, nu cu ce ar trebui sa fie. La urma urmei oricum nu se stie cat de opozitie e Ponta. Eu nu sunt nici stanga nici dreapta. Si daca vorbesc de politica nu am nici macar o singura simpatie. Dar prefer sa nu vorbesc prea mult de opozitie, eu am probleme cu puterea.

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 1:28 pm

        corect.
        Si in general, pana acum nu l-am prea urmarit pe Ponta vorbind…. nu ma prea inspira.
        Nici macar cand l-am intalnit in 2004 🙂

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 1:29 pm

          Nu-mi povesti de el, mai bine spune… Daciana era cu el ? 🙂

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 1:34 pm

            nu era, nici nu cred ca erau impreuna atunci 🙂 ia sa verific :))
            El era la Guvern, la secretariatul general, pe vremea lui Nastase….

             
  9. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:24 pm

    Da, una peste alta discursul lui Ponta a fost slab. Pentru ca, dincolo de intentiile pe care le-a avut, a nascut multe discutii. Deci.. efect inutil spre distructiv chiar

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:31 pm

      mda.
      Nu stiu daca exista 10% din oameni (chiar si votantii lui) carora sa le fi placut.
      Ultimul lucru pe care ar trebui astia sa-l faca este sa-si deceptioneze si electoratul. Toate astea fac ploile lui basescu, oribil.
      De aia ma gandeam la sfanta coerenta. Un discurs simplu, dar ferm, si unitar. Sa fie priceput de tot prostul. Nu cu ironii de nu stiu care. Discurs despre care sa nu existe dubiu in mintea nimanui ca este contra. Deja cand proprii lor votanti incep sa se intrebe de ce asa…. e clar ca a fost gresit conceput.

       
  10. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:29 pm

    Mai e una. Ca sa treaca guvernul asta trebuie sa obtina 100% aproape din voturile coalitiei. Dovedeste o data in plus forma de dictatura incipienta. 100% nu exista in democratie. 65% daca poti obtine inseamna ca esti un capabil

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:33 pm

      de asta ma tot gandeam ca o criza politica ar duce la anticipate, ce-ti ziceam si aseara. Cat vor putea functiona cu voturile asa? Si repet, dupa nasul meu, guvernul asta nu-si prea va mai asuma riscul sa treaca legi prin asumare….

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 1:37 pm

        Ba eu cred ca pot merge asa fara probleme. Aticipatele tin strict de basescu. Asa ca daca va consimti candva sa le faca inseamna ca s-a organizat. Pot asuma orice fara probleme. Mai ales ca opozitia e in greva si tara trebuie guvernata, asta o sa fe textul.

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 1:37 pm

          Na, a si spus mru. Ca sa nu fie asumari sala asta ar fi trebuit sa fie plina nu goala pe jumatate. Ei ? 🙂

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 1:39 pm

            eu nu ii vad facand asa…. Poate nu ca n-ar avea tupeu. Insa opozitia ar fi aiurea daca n-ar face si scandal international denuntand asta.
            ma rog, mai vedem

             
  11. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:32 pm

    Shoot Oajdea !

     
  12. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:35 pm

    Dincolo de discutiile concrete referitoare la subiectele calde ale prezentului, daca privesc ce se intampla si cum se vorbeste in ansamblu eu inteleg un singur lucru : tara asta nu are sanse sa se faca bine niciodata. Este singurul lucru care imi e clar

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:44 pm

      O sa zic si eu o prostie. Sper sa existe o generatie de politicieni tineri, seriosi, cu valori si dorinta de a face ceva. Cand spun politicieni tineri, nu ma refer la astia care sunt propusi acum ca ministri.
      Eu ma gandesc ca totusi, trebuie sa se intample ceva.

       
  13. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 1:36 pm

    misto, il invoca mru. Il ia ca acoperire, ca justificare, ca legitimare. Superb. Pe ziua de azi, ponta a traz lozul mare

     
  14. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 1:37 pm

    era si prea frumoasa si prea ridicata la fileu ca sa nu profite de asta, corect, baiat destept. Ce intelege Gogu de pe strada? ca uite, frate… da, uite, se inteleg…

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      9 Februarie 2012 at 1:38 pm

      Naiba stie. Multe feluri de Gogu pe strada

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 1:41 pm

        multe feluri si la fel de prosti

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 1:43 pm

          Asta e tara, nu ai ce face. Cu astia defilam

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 1:46 pm

            oh, Doamne. Oricat as fi de idealist, asta inca nu mi-am propus, sa schimb poporul. Asta e poporul.
            Iar inteligenta medie e tot aia, sa stii ca nici pe alte meridiane, pe unde-am ratacit anii astia de cand am plecat de la voi, din casa parinteasca, nu-s mai destepti. Sunt doar ceva mai „educati”, nu de scoala vorbesc aici

             
  15. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:41 pm

    Ole, a invitat PSD la discutii privind gasirea de solutii :)))))))) Si pe celelalte doua partide din coalitie. A sters din vocabular cuvantul USL :))))) Ce vorbeste acum mru e scoala SIE la greu 🙂

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:42 pm

      scoala sie ca scoala sie, dar discursul ala tragic, care i-a si dat ocazia sa spune asa…… in fine. Eu asa am vazut de la prima fraza. Nasol

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 1:44 pm

        Eu cred ca o puteau intoarce cum doreau indiferent de ce zicea Ponta. Daca era rau cu ei l-ar fi acuzat de lipsa de flexibilitate.

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 1:47 pm

          sunt de acord. Dar macar electoratul USL nu era bulversat. Cateodata e bine sa joci rolul pe care ai tai il asteapta de la tine. Coerenţă, tot zic.

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 1:53 pm

            Electoratul USL tot USL voteaza. Noi suntem din pacate ca ungurii pentru UDMR. Nu prea avem ce sa votam altceva. Pai in 2009 am votat Geoana ca imi placea ? Mi-a tremurat mana, recunosc. Cred insa si acum ca daca printr-o minune iese Geoana era mai bine decat cu javra.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 1:58 pm

              stiam eu de ce te respect si te iubesc, tata :)Si eu cred in continuare ca oricat e de sinistru Geoana, si indiferent ce a facut dupa, inainte, atunci, oricand, era mult mai bine el decat nocivul basescu.
              Si eu am votat la fel in 2009, nu neaparat cu tremurat de mana.Sunt constient in unele momente, si sunt rece, lipsit de emotii negative,cand cantaresc pandantul.

               
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 2:00 pm

          pe de alta parte, n-as fi asa sigur de electoratul USL. Cand am vazut cati din electoratul USL au pus botul la niste „caricaturi” ce se doreau haioase (si probabil chiar si erau), dar erau emise de PDL, si ilustrau ideea ca „toti sunt la fel”, iar oamenii nu se prindeau…..

           
  16. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:43 pm

    Si daca il pune azi basescu pe asta…. o sa fie pe termen lung.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:49 pm

      cu ministrii astia cu tot? adica longevivi si ei?

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 1:51 pm

        A nu, acolo se mai umbla poate. Oricum nu se prinde nimeni daca schimbi unul de acolo si pui altul in loc. De mru zic. Asta ramane.

         
  17. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 1:47 pm

    O noua metoda de vot. Secret la vedere :))))

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 1:48 pm

      :))))) :)))))))

       
  18. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 2:05 pm

    Oricum, daca vrea sa fie mai precis Ponta o poate face. Da cu subsemantul zilele astea si explica ce a vrut sa spuna.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 2:07 pm

      ar fi bine sa faca asta dupa-amiaza asta.Dar ma rog….

       
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 2:09 pm

      si Igas spune ca uite ce frumos…. Ce sa zic.

       
  19. Mirela Sora Fratelui

    9 Februarie 2012 at 2:14 pm

    Eu nu mai zic nimic azi, ascult aici si in alta parte si aud cam la fel: Ponta face joc dublu, e omul basescului, toti fac referire la PSD si nu la USL in discursurile lor, asa ca in viitorul apropiat se pot intampla lucruri. Mie mi-e frig ca am bantuit pe afara si acum nu mai vreau decat sa ma cocolosesc langa un calorifer, cu geana pe A3… pup you si see you soon.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 2:18 pm

      te pup, sor’meo, ai grija sa nu racesti, si eu la fel, am fost pe afara toata dimineata, si e rece rau.
      Ma duc si eu sa ma incalzesc cu niste fetite, ca astia m-au disperat. Dau in depresie….
      ps. nu stiu ce joc dublu face sau nu face, dar discursul asta a fost tragic de la prima la ultima sa fraza.
      Parintii nostri, prea indulgenti, i-au acordat credit, in prima faza 😦

       
  20. Gabriela Cirstoiu

    10 Februarie 2012 at 1:45 pm

    O JIGNIRE PT ADEVARATELE PERSONAJE!

     

Lasă un răspuns

 
