RSS

Cele mai calde … URAri !

03 Feb

dittatore

//

 
22 comentarii

Scris de pe 3 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

22 responses to “Cele mai calde … URAri !

  1. bmarinescu41

    3 Februarie 2013 at 10:03 pm

    I FUCK HIM TOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
    • Bendis

      3 Februarie 2013 at 10:06 pm

      + 7,4 milioane! sa-i ajunga …

       
      • bmarinescu41

        3 Februarie 2013 at 10:09 pm

        + alte vreo 5-6 milioane care au stat acasă dar gândesc la fel cu alea 7,4 ale tale😀 )))

         
        • Bendis

          4 Februarie 2013 at 10:56 am

          No, no, no!!! Aia care au stat acasa merita acelasi tratament ca ala administrat chiorului!

           
          • bmarinescu41

            4 Februarie 2013 at 11:03 am

            Da,da,da!Ăia care au stat acasă au circumstanţe atenuante,nu toţi-doar 5-6 milioane,sunt proşti făcuţi grămadă😀 şi „De unde nu-i nici Dumnezeu nu cere!”!
            Chiombului ……. la greu frate cât încape şi pe unde-ncape😀😀😀 ))))))))))))))))

             
  2. bmarinescu41

    4 Februarie 2013 at 11:11 am

    În sfârşit şi o veste bună !!! Bună dacă această comisie are dată şi tema corectă de a da de pământ cu magistraţii băsesco-corupţi !!! Cu ce puteri punitive a investit Mona această minunată comisie???
    Sau este DOAR o comisie de supraveghere???E ffff important de aflat care sunt atribuţiile comisiei şi până unde are putere decizională în cazul constatării unor „nemernicii” ale magistraţilor!!!
    Eu,scepticul de serviciu,cred în zicala înţeleaptă „Orice minune ţine 3 zile!” şi nu-mi pun mari speranţe în Mona,care a recomandat baschetbalista Codruţa ca un luptător aprig cu corupţia şi a „retrogradat-o” la Bruxelescu într-un post extra-ultra-călduţ !!!

     
    • Bendis

      4 Februarie 2013 at 11:13 am

      Poate ca activitatea Monei Pivniceru nu s-a desfasurat sub …lumina reflectoarelor …. dar eu (optimista de serviciu) am incredere in profesionalismul, determinarea si buna ei credinta!

       
      • bmarinescu41

        4 Februarie 2013 at 11:26 am

        Subscriu 100% la ce spui despre Mona!!!
        Dar mânăria cu baschetbalista nu poooooot să i-o trec cu vederea !!!!!
        În ceea ce priveşte „înfiinţarea unei comisii”,ştii foarte bine că nu Mona supraveghează ci „comisia”.Şi mai ştii fff bine că „Dacă vrei să nu se întâmple nimic,înfiinţezi repede o COMISIE”😀 !!!!!
        CE FAC COMISIILE PENTRU CERCETAREA ABUZURILOR,CORUPŢIEI ŞI PETIŢIILOR din CAMERA DEPUTAŢILOR şi SENAT ??????
        TOTUL ESTE O MARE VRĂJEALĂ !!!!!
        CARDUL DE SĂNĂTATE CU MICROCIP (apropos-s-au hotărât să-i spună „cardul” nu card,pentru că citit invers card devine drac-supeeeer tareeee!),COPLATA (la externare sau la internare sau la înmormântare ?!?!?),COABITAREA ARMONIOASĂ,CONSTRUCTIVĂ, STABILIZATOARE,LINIŞTITOARE ŞI DE SUCCES INTERNAŢIONAL DITTATORE-TONTATORE,……. Mai vrei vrăjeli,zi-mi şi-ţi mai spun😀 !!!!!

         
        • Bendis

          4 Februarie 2013 at 11:46 am

          Nu mai vreau vrajeli :)) stiu ca ele exista !😀 As prefera sa fie inlocuite de fapte concrete, corecte!

          Chiar daca trimiterea la Bruxelles a …mamutei / maimutei kovesi nu a fost pe placul meu …. increderea mea in bunele intentii ale Monei ramane … intacta!

          Multe, nepermis de multe greseli au facut actualii guvernanti si in mod special Ponta!
          Incepand de la acceptarea cerintelor impuse de Barroso et co. terminand cu acordul semnat de basescu si Ponta !!! Acord care vad ca mai nou e invocat si in raportul MCV dar si de chior in ultima varsare de laturi !

           
          • bmarinescu41

            4 Februarie 2013 at 1:32 pm

            Şi încrederea mea în bunele intenţii ale Monei rămâne intactă!!! DAR BUNA INTENŢIE rămâne O SIMPLĂ VRĂJEALĂ/ABUREALĂ dacă nu este URMATĂ DE FAPTA CONCRETĂ şi CORECTĂ,cum bine ai punctat în minunatul tău speach de mai sus !!! Iar de la actualii guvernanţi,în special tonta,nu prea pot să am pretenţii având în vedere că,din punctul meu de vedere,sunt din acelaşi aluat cu foştii guvernanţi,în special veşnicul fost/actual/viitor băsea😀😀😀 ))))))))))

             
    • bmarinescu41

      4 Februarie 2013 at 1:42 pm

      Cooperare şi verificare?! de Dinu C. Giurescu
      Accesări: 1682,Dinu C. Giurescu,Publicat Duminicã, 03 februarie 2013
      CU O FLOARE NU SE FACE PRIMĂVARĂ !!!
      Ehehei,dacă s-ar mai găsi vreo 400 de deputaţi şi vreo … toţi guvernanţii să gândească precum D.C. Giurescu ŞI SĂ ACŢIONEZE ÎN CONSECINŢĂ,am băga lejer pumnul în bot „stăpânilor” de la bruxelescu şi vaşingtonescu !!!!!!!!!!!!!!!

       
  3. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    4 Februarie 2013 at 4:40 pm

    Fuckin Bruges

     
    • Bendis

      4 Februarie 2013 at 8:46 pm

      „Multumesc din nou pentru rolul foarte echilibrat pe care presedintele Barroso l-a jucat pe parcursul anului trecut si doresc sa-l asigur pe presedintele Comisiei ca Romania va respecta in continuare toate standardele europene” …. Oh! yesss! thank you God !!!

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        5 Februarie 2013 at 8:16 am

        Pai nu ziceam ?🙂

         
    • Bendis

      4 Februarie 2013 at 9:06 pm

      Ma voi stradui sa indeplinesc toate angajamentele guvernlui si sunt sigur ca urmatorul raport de la finele anului va cupruinde si recomandari clare pe care guvernul, parlamentul le vor putea aplica pentru a demonstra ca respecta toate statele europene

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        5 Februarie 2013 at 8:19 am

        Pai da , e corect asa. El e european si tu nu, de aici si neintelegerile🙂

         
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      5 Februarie 2013 at 8:18 am

      Iti faci altele, sunt convins🙂

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        5 Februarie 2013 at 8:25 am

        De exemplu, dupa 2014 scapam de Basea si o sa fie altfel🙂 Noi nu am scapat nici pana acum de Nea Nicu, de rau scapi greu.

         
      • Bendis

        5 Februarie 2013 at 10:30 am

        Normal!😀 Trebuie sa am ce …spulbera! :)) :((

         

Lasă un răspuns

 
