RSS

Cin’ să fie, cin’ să fie ?

24 Apr

„Eu, cand am venit in politica, am venit cu Mercedes. Eu asa am intrat in politica: cu Mercedes, cu genti, cu pantofi cu toc. Eu nu am venit la 30 de ani in politica si mi-am facut pe urma toate astea. Eu asa am venit. Ba, dimpotriva, pot sa spun ca un pic mai bine imi era inainte (…) din punct de vedere, desigur, financiar” – elena udrea

portret-robot

http://www.mediafax.ro/politic/basescu-daniel-morar-s-ar-incadra-in-portretul-robot-al-viitorului-presedinte-al-romaniei-12509573
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8747933-elena-udrea-asa-intrat-politica-mercedes-genti-pantofi-toc-unii-oameni-vin-politica-dupa-aceea-dau-bunastare.htm

 
6 comentarii

Scris de pe 24 Aprilie 2014 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Cin’ să fie, cin’ să fie ?

  1. pozedecat

    24 Aprilie 2014 at 5:40 pm

    Nu m-as fi gandit la menghina ! :))) Ca nu cred ca e presa lui Gutenberg🙂

     
    • Bendis

      25 Aprilie 2014 at 8:16 am

      :))) ce spirit de observatie!
      Recunosc ca mie mi-a scapat …ustensila!
      Nu sunt un creator … eu crosetez !
      Felicitari!

       
  2. misterS

    25 Aprilie 2014 at 8:28 pm

    ….da ,unde credeam că văd buzăloaiele tutei, iete ditamai ..menghina !!!
    baiu e ca rezolvat ..cârnatu mecanic e soluția !
    bagaboanta de muuult se crede d-na cu ..zda de fer !

     
    • Bendis

      26 Aprilie 2014 at 12:02 am

      Nutza stie exact ce sa faca cu … menghina!😀

       
      • misterS

        26 Aprilie 2014 at 10:26 pm

        O fata visează la poziția 69 și, având un prieten, ii zice ca vrea. Băiatul nu are nici cea mai mica idee despre ce e vorba în 69. Se așează pe pat, ea trece în poziție, după un minut ar crede că și-a dat seama despre ce e vorba, dar deodată scapă un vânt direct în fata lui. Își cere scuze, continua, dar imediat se întâmplă din nou.
        Enervat, băiatul o da jos de pe el, își ia hainele, se îmbracă și tipa la ea:
        – Dacă tu crezi ca o să mai îndur încă 67 ca astea, ești nebună !!!
        ……….ehei in cazul nostru ar fi vânt în băs …….dată dracului futurologia asta……

         
  3. misterS

    1 Mai 2014 at 10:02 pm

    primparașuta nației,parașuta cu parașută a lu matrafox se deschide pentru oricine… .depinde de grosimea…..teancului !
    http://jurnalul.ro/stiri/politica/nuti-udrea-s-a-coborat-din-ceruri-cu-parasuta-video-667210.html

     

Lasă un răspuns

 
